Sider

fredag den 10. februar 2012

Oldies - Two Bird Birthday (2)

TGIF!! Ja så er det fredag! Snart weekend!  Dejligt, ikke?

Dette andet kort med det gamle stempel "Two Bird Birthday" er lavet lidt anderledes for at vise at man ikke behøver at bruge hele sit stempelaftryk altid.  Også et godt tip, hvis man er blevet lidt træt af at se på et stempel!

Det her var en udfordring jeg gav mig selv - for med et stempelaftryk som indeholder alt inkl. tekst, kan det nogle gange godt være svært at se anderledes på det!!

Jeg har stemplet på 3 forskellige farver Bo Bunny papir - klippet fuglene ud og stillet dem an på en linie. Benene & næbbene på de små fugle, har jeg selv tegnet med en sort pen.


Teksten på banneret er også fra samme stempel - jeg har stemplet på hvidt papir og klippet det ud og derefter monteret det på et hjemmeklippet banner.
Jeg har sat 3d puder under midten af banneret og at skabe den bølgeeffekt, som det vejrer i vinden.


Håber at der venter jer en dejlig weekend forude! 
Jan har været væk på ski i Østrig, så nu glæder jeg mig til at få ham hjem igen!!


5 kommentarer:

nedergaard ( Lissy ) sagde ...

Lækker og elegant i dejlige farver... flot effekt med snoren.
Ha en dejlig dag

Heidi sagde ...

I er simpelhen så dygtige og inspirrende - endnu en skøn ide og ikke mindst kort :)

Rigtig god weekend, håber gemalen er hel når du får ham hjem ;)

Carolina sagde ...

Rigtig flot kort i skønne farver. God ide med at klippe fuglene ud, de er bare så søde.
Ha en rigtig god weekend :-)

Hellemor sagde ...

Nej et godt tema i har gang i. Dejligt at blive inspireret til at bruge de "gamle" stempler også.

Super flot kort. God ide med flagbanneren.

Charlie sagde ...

Sødt og sjovt - og du har jo en engels tålmodighed til at klippe små fugle ud i hånden - men GODT ser det ud. Velkommen hjem Jan!!! =0)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails