Sider

torsdag den 9. februar 2012

Oldies - Iced Donut

Nytt stempel på "oldies but goodies" i dag, Iced Donut, F5320:
Iced Donut er her farvelagt med Copics, og pyntet med bling. Kun "simple stamping" her, så det er et meget hurtig kort å lage. Donut'en er festet med foam squares, og henger i twine.
Selve kortet er Hero Hues layering paper eggshell.

Min 10 år gamle datter Guro laget dette kortet til sin pappa da han hadde fødselsdag nylig:
Her er donut'en fargelagt med Faber Castell colored pencils, og pyntet med perler og gems.
Kraft kort.

På dette kortet har jeg også farget med Copics, og i tillegg dekket hele icing'en med Glossy Accents, og strødd over litt små perler før dette stivnet. Bakgrunnen på kortbasen er Canvas Stripes, CG196.


Helt til sist har jeg også laget et kort med Elegant Weeds, CG185, det samme settet Karina laget så mange nydelige kort med på mandag:
Bakgrunnen er farget med Distress Ink Tumbled Glass stempelputen direkte på hvitt papir, deretter stemplet Elegant Weeds med StazOn Jet black, så distresset kantene med Chipped Sapphire. På kortbasen, Hero Hues layering paper mocha har jeg stemplet Old Letter Writing, S4878 med Color Box Frost White. Bracket Tab'en på siden er fra My Favorite Things.


Takk for at dere kikket innom i dag!

Anette

2 kommentarer:

nedergaard ( Lissy ) sagde ...

Mums for nogle lækre kort... så flot du har brugt donut's stemplet. Kortet med valmuerne er super smukt

Charlie sagde ...

Dygtig datter du har - så blev far da glad og LÆKRE donuts - jeg sidder helt og bliver lækkersulten. =0)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails