Sider

torsdag den 23. februar 2012

Oldies - Tree Trunks

Stempelet jeg har lekt meg med denne uken er Tree Trunks (S5477). Dette var et "must have"-stempel for meg da det ble utgitt, men jeg ser at ikke jeg heller har brukt det særlig mye... Så det var absolutt på tide å ta det frem igjen!
På dette kortet har jeg rett og slett benyttet simple stamping, med den nye mid-tone ink Cup o' JoeHero Hues papir Eggshell. Teksten er fra et gammelt clear sett, og den har jeg bøyd litt når den ble montert på akryl klossen, slik at jeg kunne lage et banner som skulle henge mellom trærne. Uglen er fargelagt med Copics, og det er banneret også, for å matche uglen. Det hele er deretter montert på Hero Hues papir Azure.

På det neste kortet har jeg stemplet Tree Trunks på akvarell papir, og embosset med klart pulver. Så har jeg gått over motivet med en marker, slik at de små områdene som ikke er embosset blir fargelagt, og deretter klippet ut trærne.
Jeg laget en bakgrunn hvor jeg benyttet Distress Inks Tumbled Glass, Shabby Shutters, og Peeled Paint DTP (Direct To Paper). Den nye, herlige Wild Flower Label (K5583) ble stemplet på bakgrunnen med Peeled Paint.Så ble trærne montert på bakgrunnen, og et av dem på foam squares. Legg merke til at trærne er "flyttet på" i forhold til slik stempelet er montert, dette gir en ekstra vri og er med på å gi stempelt flere muligheter, man kan for eksempel kun bruke et av trærne.
Tusen takk for at du kikket innom i dag, ha en fantastisk dag!

Anette

2 kommentarer:

nedergaard ( Lissy ) sagde ...

Så smukke... skønt brug af dette stempel og så fint med den turkise ugle. Ha en god aften

Carolina sagde ...

Rigtig flotte kort du har lavet. Jeg kan rigtig godt lide det med den søde ugle, flot farve. Tak for inspirationen :-)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails