Sider

søndag den 19. februar 2012

Oldies - Let's garden silhouette (2)

Jeg blev ret glad for at punche have motivet ud - som på tags' ene  igår, så på kortet her har jeg gjort det samme.  Jeg kan godt lide kombinationen af tekstpapir og hvidt papir, der her er distressed lidt med Antique Linen. Baggrunden er stemplet med det flotte (også en oldie) Flourish background.
 

Jeg er vist lidt bidt af MFT doily dies for tiden ;)) Denne gang har jeg skåret ud i akvarelpapir - det giver en skøn struktur og et "luksuspræg". Denne Dainty Doily synes jeg er skøn, da den har de halv cirkler inderst - dem kan man fint bruge til at stikke bånd igennem!


Eller hvad med at bruge stemplet på ganske almindelige manilla tags? - jeg har lagt en post-it henover det øverste af manilla mærket - så undgår jeg den stemplede kant - så simple og fine have tags fik jeg ud af det:)



Ønsker jer alle en rigtig god søndag! Tak fordi I kiggede forbi!

4 kommentarer:

Joan sagde ...

Fantastisk ide med Oldies temaet, jeg har også fundet flere af mine "gamle" stempler frem.
Elsker det enkle og elegante look i dine kreationer :-)
God søndag.

Carolina sagde ...

Hvor er de også bare flotte, jeg kan rigtig godt lide dem hvor du har punchet motivet ud. Hav en rigtig god søndag :-)

nedergaard ( Lissy ) sagde ...

Igen super flot og elegant

Grete sagde ...

Super sødt kort og tags.
Skønt tema der er på bloggen denne måned, det er så dejligt at se de "gamle" stempler i brug igen.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails