Sider

onsdag den 8. februar 2012

Oldies - Two Bird Birthday (1)

Undskyld det lidt sene indlæg idag.

Tak for alle jeres kommentarer til Karina's flotte kort i mandags! Det er skøøøøønt at få lidt feedback - så bliv endelig ved med det ;)

Jeg er her i dag igen med temaet Oldies but Goodies - denne gang med stemplet Two Bird Birthdays.

Jeg kan godt lide farvelægning på kraft og jeg synes godt at man kan slippe afsted med at farvelægge meget simpelt,  som jeg har gjort her med kun 2 farver - en pink Faber Castell Art Grip + den hvide Prisma color pencil. Dette især, når man holder kortet i samme toner. Jeg har stemplet som stempelaftrykket er - klippet ud og desuden farvelagt kanten med samme prisma color pencil.

Baggrunden er stemplet med ZigZag og jeg har brugt den nye Midtone ink Bubble Gum - perfekt til denne kraft baggrund.


close up af den simple farvelægning.


Og så da jeg havde taget de første billeder synes jeg alligevel at der manglede lidt til dette feminine fødselsdagskort  så jeg tilføjede lidt bling i form af gemstones i sart rosa & klare ;))


Jeg er tilbage senere på ugen - med endnu et (anderledes) kort med dette stempel!

I morgen er Anette her meeeeed..... donut know..... hmmm - en lækker smagsprøve på dette stempel


3 kommentarer:

nedergaard ( Lissy ) sagde ...

Og det satte lige prikken over i'et... super lækkert kort igen, Pia

Charlie sagde ...

Sødt kort - men totalt cute da der lige blev tilføjet bling. Selvfølgelig kommenterer vi herinde - det er jo så fint det I viser os. =0)

Grete sagde ...

Igen har du lavet et kort, hvor jeg næsten ikke kan sige andet end WAAAUUUW.... Super sødt Pia.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails