Sider

onsdag den 15. februar 2012

Oldies - Lucious Ledger (2)

Jeg er meget glad for turkisblå & grønne farver i øjeblikket så her er mit bud på et simpelt kort med dette flotte Lucious Ledger baggrundsstempel. Jeg har sværtet stemplet med 2 Ranger distress inks (evergreen bough + antique linen) - (midten holdt jeg lidt fri så den fremstod lidt lysere) sprayet med perfect pearl mist - derefter har jeg gået tilbage og distresset områderne med samme sværter for at blende lidt mere. Til sidst har jeg givet det en omgang perfect pearl mist igen! 


Det er svært at få et godt billede her i vinterlyset - men det skinner faktisk en helt del pga perfect pearl. Bogstaverne er stickers fra October Afternoon, som jeg lige gav et par sting med symaskinen, da jeg var igang!


Jeg var ret begejstret for stemplet da det kom frem,  men jeg må indrømme at jeg ikke har fået det brugt så meget - så jeg var glad for udfordringen :-) Tak Carolina!

2 kommentarer:

Carolina sagde ...

Endnu et flot kort med lucious ledger, skøn farve :-)

Charlie sagde ...

Sikke jeg er bagud - I blogger jo FOR vildt i øjeblikket. LÆKKERT kort du har lavet i skønne farver.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails