Sider

lørdag den 18. februar 2012

Oldies - Let's garden silhouette (1)

(opdateret med video)

Da jeg elsker haven og arbejdet i haven så faldt jeg straks for dette søde stempel, da det kom ud i 2010.
Indrømmet, sådan et stempel kan også være lidt svært at finde nye ideer til, pga. størrelsen og rammen omkring stemplet.


Jeg har lavet et sæt tags, som jeg kan bruge, når jeg har en værtindegave med fra haven. Det kan være en buket blomster, noget marmelade fra havens bær eller bare en gave til haveelskeren ;)) Jeg har et par ideer som jeg evt. viser imorgen på bloggen sammen med et andet kort med samme stempel.

Jeg optog en video da jeg lavede det grønne tag her - men jeg slåser lidt med teknikken, så den kommer måske senere.




Materialer (KLIK på links nedenfor): 
Stempler: F5407 Let's Garden Silhouette, Birthday Sayings 
Papir: DCWV The Chateau Lavender Matstack, Bazzill + diverse rester til de andre tags.


Og her er de 4 tags som jeg fik lavet - dejligt at have sådan nogle liggende til en gave!!


Og og apropos gave tags, så lavede jeg lige dette her til en indpakket gave fra Kreative Fornemmelser ;) Jeg har brugt det nye søde Amy Tangerine Lovestruck sæt og en masse October Afternoon Wheat Field mist (mums!!)



Rigtig god weekend!

10 kommentarer:

Carolina sagde ...

Super lækre tags du har lavet, de er rigtig søde.

Hellemor sagde ...

Gosh PIa, hvor er det nogle smukke og elegante tags. Jeg kan slet ikke stå for gavesættet. Mums, nogle flotte farver.

God weekend.

nedergaard ( Lissy ) sagde ...

Wawww for nogle super skønne tags... lækkert gavesæt. Tak for video.
God weekend

10na sagde ...

Fantastiske tags. Tak fordi du gider. Jeg er inspireret og vil nu finde hobbybordet. Fortsat god weekend. Kh 10na

Mio sagde ...

Wow hvor er de tags flotte og fedt stempel, super til have mennsker : ) tak for videoen : ))
Rigtig god weeekenden Pia

Nancy K sagde ...

Wonderful tag design, Pia! They would add the perfect accent to any gift. Loved the video, too!
blessings to you, my friend.

Carolina sagde ...

Hej Pia. Så fik jeg også set din gode video. Tak for den :-) Jeg har fået lavet et kort med stemplet her i aften http://carolinas-kort.blogspot.com/2012/02/hero-arts-kort.html

Helle Åbyen sagde ...

Hold da op hvor er de lækre, er jo total vild med blomster og have, "så de falder i god jord" her hos mig :-)

Joan sagde ...

Super seje tags, skal da vist lige have set lidt nærmere på den punch og de doily dies. Godt der snart er Scrap i det Jyske :-)

Charlie sagde ...

Sødt stempel og kanon ide at få det punchet ud - så er det endnu sødere. FIne tags - hmm. lager - jeg har da næsten aldrig noget på lager - det må jeg prøve at få.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails