Sider

torsdag den 16. februar 2012

Oldies - Envelope Pattern og Have a Donut

Enda flere oldies skal frem i lyset, og de jeg har lekt meg med denne uken er Envelope Pattern (S5507) og Have a Donut (CL403)!



Envelope Pattern er et stempel jeg bruker til utrolig mye, den passer bra til både simple stamping, og mange forskjellige teknikker. Her har jeg først stemplet på selve kortet, Hero Hues papir Latte, med en av de nye mid-tone inks: cup o' joe. Så har jeg brukt Chalk Ink Poppy på Large Solid Flower (CG248), og med kissing-teknikken stemplet Envelope Pattern på blomsten med cup o' Joe. Pyntet med blomst og Hero Arts Earth Mixed Accents.



På det neste kortet har jeg også brukt Envelope Pattern, men denne gangen kun som bakgrunn, stemplet med den nye Chalk Ink Splash på Hero Hues papir Pool, mens motivene fra Have a Donut er i fokus:


Motivene er farget med Copics, og glasuren og kaffe'n er dekket med et lag Glossy Accents:


Tusen takk for at du besøkte oss i dag, ha en kreativ torsdag!

Anette

3 kommentarer:

nedergaard ( Lissy ) sagde ...

Hvor er det nogle skønne kort...ser flot ud med Envelope Pattern. Det er det stempel jeg ejer, men aldrig bruger.Nu har du givet mig nye ideer, så nu må vi se om jeg så får det brugt;-)

Charlie sagde ...

To skønne kort og jeg er da HELT vild med det med kaffen og donut'en. =0)

Hellemor sagde ...

WOW, nogle flotte kort. Jeg er især vild med det første. Inspirerende brug af Envelope Pattern. Det er et af mine mange yndlingsstempler.

Tak for inspirationen.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails