Sider

mandag den 20. februar 2012

Oldies but goodies - Antique Engravings

Dagens stempel er CL427 Antique Engravings. Jeg har stemplet på akvarelpapir og basen er skåret med en Spellbinder. Jeg har rigtig leget med forskellige Distress ink her. Jeg har brugt Peeled Paint, Vintage Photo, Barn Door, Spiced Marmalade og Wild Honey. Jeg har lagt forskellige Distress ink på stemplerne, sprayet med lidt vand og stemplet på akvarelpapiret. Teksstemplet er CL417 Huge Hugs.
Som pynt har jeg brugt Foliage grønne dots og Twine.



Rigtig god mandag.
Karina

3 kommentarer:

KFE Design sagde ...

Superflot med alle de farver.

Dotty Jo sagde ...

Gorgeous - so colourful, Jo x

nedergaard ( Lissy ) sagde ...

Det er så super lækkert et kort ... herlige farver og flot mix af stempler.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails