Sider

søndag den 5. februar 2012

Oldies - Daisy Outline Pattern (2)

Hej! Håber at I nyder den dejlige søndag! 

Vi målte -17 grader på vej hjem i går nat! Brrrrr!!! Her i Nordjylland skinner solen nu og det er så smukt udenfor  - som I kan se her i vores baghave så ligger der et fint lag sne (og jeg har ikke fået dækket mine roser ned - mon det er for sent? Gisp!!)


Og her får I lige et par kort mere med Daisy Outline Pattern. På det første kort, blot brugt, som en sart baggrund - tone i tone! Det skaber lidt ekstra liv på en ellers ensfarvet baggrund! Jeg har brugt en del
af det flotte Newspaper Skyline som fokus - stemplet med chalk ink Punch!


Det andet kort er inspireret af Sarah Moerman's flotte kort sæt her på Flickr . Sarah bruger også ofte kraft papir som jeg. Her har jeg stemplet baggrundstemplet på et stykke kraft papir som jeg efterfølgende har monteret med 3d puder på en kraft base - det giver lidt ekstra dimension og gør det lidt lækkert synes jeg ;))


Carolina har leget med og lavet 3 flotte kort. Se mere her!

Nå jeg må vist hellere ud og se på forholdene udenfor og om der er noget der skal dækkes ned! Frosten varer ved endnu!!

Ha en rigtig god søndag allesammen!!

2 kommentarer:

Carolina sagde ...

Super flotte kort:-).

Jeg har også "leget" lidt med stemplet. Mine kort er her http://carolinas-kort.blogspot.com/2012/02/3-hero-arts-kort.html

Hav en rigtig god søndag

nedergaard ( Lissy ) sagde ...

Flot billed af sneen. Hvor er de smukke dine kort... lækker baggrund. Jeg ville også gerne lege med her med alle de gamle stempler, men jeg har ikke en eneste af dem:-(
Ha en god søndag

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails