Sider

mandag den 13. februar 2012

Oldies but goodies - S5507 Envelope Pattern.

I dag vil jeg vise et eksempel på ønsket S5507 Envelope Pattern. Dette er et af mine ynglings baggrunds stempler.
Jeg vil beskrive en lille How to på dagens kort:
  1. Jeg har brugt et stykke akvarelpapir, 9,5x13 cm. Først har jeg taget en akryl blok og trykket min Distress ink Faded jeans pad direkte på og så har jeg sprayet med lidt vand og lagt akrylblokken på akvarelpapiret.
  2. Så har jeg brugt et ældre stempel, der hedder Cl430 Real garden petals. På det har jeg brugt Distress ink  Barn door, Peeled paint, Vintage photo og Wild honey forskellige steder på stemplet, igen sprayet stemplet med vand og stemplet det på papiret.
  3. Jeg kunne vælge, at stoppe her. Men hvis jeg synes, at det er blevet lidt fersk, er det godt at bruge et baggrundsstempel. Her har jeg brugt S5507 Envelope pattern. Jeg har stemplet med Faded jeans igen  og fjernet lidt farve hist og her på stemplet med en vådserviet.
Først er her et eksempel uden baggrundsstemplet.


På næste billed er det færdige kort, hvor baggrundsstemplet Envelope Pattern er kommet på.


Og et lille detaljebilled, hvor I kan se at jeg har fjernet lidt af stemplet et par steder.


Jeg håber, at I er blevet inspireret til at bruge S5507 Envelope Pattern
Man kan forøvrigt også finde eksempler på forskellige stempler i sidebaren, ved at trykke på stemplets nummer.
Hilsen Karina

5 kommentarer:

nedergaard ( Lissy ) sagde ...

Hvor er det smukt, Karina...super effekt med Envelope Pattern

CinnamonSally sagde ...

THis is so pretty Pia, love your watercolour effect!

Hellemor sagde ...

Hvor er det et lækkert kort og sikke smukke farver du har fået på blomsterne,Karina. De stempler du har brugt høre til nogle af mine yndlingsstempler.

Charlie sagde ...

Flot akvareleffekt og lækkert kort - og TÆNK at den effekt jeg helt selv kunne lave da jeg var nybegynder i at stemple (den med at der kommer lyse pletter hist og pist) skulle gå hen og blive moderne =0) Der kan man bare se.

Dorthe sagde ...

Sikke en fantastisk effect med vandet Carina- det ser super flot ud, og dit baggrunds stempel giver lige det extra pift.
xo,Dorthe

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails