Sider

tirsdag den 14. februar 2012

Oldies - Lucious Ledger (1)

Glædelig Valentines Dag! Jeg ved at nogle har et ambivalent forhold til denne dag - men jeg elsker muligheden for at bruge det romantiske i f.eks. kort og andet og så håber jeg selvfølgelig lidt at Jan kommer med noget til mig. Men gør han ikke det - hører han ikke for det ;))

Selvfølgelig skal dagens kort være inspiret af dette tema ;)

Carolina ønskede noget inspiration til Luscious Ledger CG302, som stadig kan fåes i webshoppen (jeg har sat den på tilbud i denne uge!!)


Her er mit Valentines bud, hvor jeg har brugt stemplet som en baggrund - noget af det jeg faldt for,  ved stemplet, er den lettere distress ledger baggrund... mums...



De blomster,  som jeg lod blive tilbage (en del af stemplet) ligner jo nærmest små hjerter, ikke ? Med lidt perler og den røde farve får jeg det hele til at hænge sammen.

 

Her bagved doily die skulle den store blomst fra stemplet være - men jeg har lige taget en vådserviet og fjernet det meste af sværten før jeg stemplede for at være sikker på at  man ikke kunne se noget bag doilien. Dette trick kan også bruges på andre at de mere detaljerede baggrundsstempler, hvor man ønsker at få et andet udseende :-)


Det skønne hjerte er fra MFT Hearts a Plenty. Sværten er Hero Arts chalk ink Punch og jeg har distressed kanterne med Walnut Stain.


Jeg er tilbage imorgen med endnu et Lucious Ledger kort ! Stay tuned!

Ha en dejlig (romantisk) dag!!

4 kommentarer:

nedergaard ( Lissy ) sagde ...

Super lækkert som altid... flot med doilien og hjertet.
Ha en god dag med eller uden blomster ;-)

Carolina sagde ...

Rigtig flot valentinskort du har lavet. Mange tak for inspirationen :-)
Jeg glæder mig til at se hvad du har lavet til i morgen.
Ha en dejlig aften

NygaardSkødt sagde ...

Sikke et sødt og smukt kort Pia.

Charlie sagde ...

Endnu et skønt stemplet kort - og MEGET romantisk. =0)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails