Sider

tirsdag den 21. februar 2012

Oldies - Sew Stylish

Vi fortsætter vores Oldies Tema - i dag drejer det sig om Sew Stylish sættet, som jeg mener er fra sidste år ;)


Jeg har brugt den fede linial og nogle sy sting stempler fra et andet Hero Arts sy sæt til at lave en baggrund med.  Linialen er også brugt på kortets front panel (stemplet på noget gammelt Basic Grey papir) Man kunne vælge at farvelægge den stilfulde dame  men jeg har valgt at holde hende i sort og så paperpiece kjolen (stemplet på mønster papir og klippet ud).  Jeg har ikke selv dette clear sæt - men nogle af stemplerne var en del af et demosæt jeg havde - jeg kan rigtig godt lide den midterste dame - chic synes jeg ;))
 


I weekenden fik jeg endelig støvet af på mine stempelhylder og sorteret lidt fra. Jeg bestemte mig for at give følgende stempler væk. Der er vel 13-14 stykker ialt. De fleste brugte lidt eller meget - enkelte ubrugte. Læg en besked på denne post, hvis du er interesseret, så trækker jeg 2 heldige, som jeg sender stemplerne til (eller udleverer på scrap i det jyske /convention / SAM).  Dette gælder desværre kun bloglæsere med bopæl i Danmark pga portoudgiften (træstempler er tunge) med mindre du selv vil betale for porto til udlandet (skriv det i så fald i kommentarfeltet). Og i tilfældet at nogle skulle tænke, hvordan kan hun nænne at give den butterfly væk ?  så er det fordi at jeg har 2 stk ;)) Den vil jeg aldrig af med!!!


Deadline: tirsdag, den 28. februar 2012.

46 kommentarer:

Nikolette sagde ...

Søde nye stempler.. og ikke mindst de gamle, som du trækker lod om.

Solveig sagde ...

Flot kort - og flotte stempler, som jeg da godt kunne tænke mig at vinde

May Britt sagde ...

Hvem kunne da ikke godt tænke sig at vinde nogle dejlige stempler... i hvert fald her... også rigtig sødt kort...

nedergaard ( Lissy ) sagde ...

Super lækkert kort...så flot en effekt med centimetermålen. Jeg ville da også gerne eje disse stempler :-)

Anne Thormose sagde ...

Sikke en stak skønne stempler - hvem kunne ikke tænke sig at vinde dem?! - Det kunne jeg i hvert fald godt. ;o)

Rigtig flot kort - dejligt at få ny inspiration til de gamle stempler.

10na sagde ...

Åh, jeg vil super gerne vinde dine lækre stempler. Håber jeg er heldig -igen ;o) Held og lykke til os alle. Kh 10na

Rikke sagde ...

argh!! hvem kunne ikke tænke sig dine fede stempler...

tænkte nøjagtig på det med sommerfuglen, "hvordan kan hun dog gøre deeet" haha

Joan sagde ...

Jeg har stempelsættet, men må tilstå at jeg faktisk aldrig har brugt det... Måske skulle jeg gøre et forsøg. Tak for inspirationen :-)

Tina M. sagde ...

Åhh, der ramte du lige et blødt punkt - stempler, der søger nyt hjem, er altid velkomne hos mig! ;-)
Mange hilsner fra Tina M.

Anonym sagde ...

Utrolig smukt kort - og smuk tanke at give stempler væk, håber jeg er med i udtrækspuljen. Porto - no problem.

Jeanette G. Thrane
jgthrane@yahoo.dk

gretheB sagde ...

Ja den sommerfugl vil jeg også gerne eje.... der gemmer sig sikkert flere skønne stempler i din bunke.
Det er nu også et flot kort du har lavet, og jeg er også vild med det stempel du har brugt der. Det kan jeg måske finde et sted hvis det er fra sidste år...

Carolina sagde ...

Super lækkert kort du har lavet,fin paperpieced kjole. Tak for inspirationen :-)
Skønne stempler du forærer væk.
Hav en dejlig dag.

Heidi sagde ...

Super flot kort :)
uhh de stempler måtte gerne komme hjem til mig og bo ;)

Heidi sagde ...

ahhhh lækkert kort, er vild med kjolen du har stemplet og klippet ud - det giver en fed efekt - wawww altså der er plads på min hylde til nye bekendskaber sååååå de skal være velkommen ;)

Hellemor sagde ...

Rigtig flotte kort. Sikke lækker baggrund du har lavet. Det sæt har jeg virkelig haft meget fornøjelse af.

Dejlige stEmpler du trækker lod om.

Mio sagde ...

Super sødt kort du har lavet Pia : )
Uha de stempler må meget gerne komme hjem til mig og bo, der er altid plads til nogle flere stempler : )

Mio sagde ...
Denne kommentar er fjernet af forfatteren.
Sol-Britt sagde ...

Sikke et fint "SY" kort. Og flotte lækkere stempler ja dem gad jeg da godt vinde.

Annette / aka sagde ...

Superflot kort med det "gamle" stempel fra sidste år.
Sikke en talje !
Jeg ville elske at vinde sådan nogle fine træstempler, så tæl endelig mig med. Kommer på convention.

Curly sagde ...

Nøj......... De stempler må meget gerne komme og bo i min nye lejlighed hvor der bliver et helt rum kun til scrap og kreative sysler :)

Henriette og Gitte sagde ...

Som altid . . . Et flot kort fra dig. Flotte stempler som jeg gerne vil vinde et af :-)

lam sagde ...

stempler kan man vist aldrig få nok af, så de må gerne bo hos mig.

Lækert kort og jeg er vild med jeres serie med de gamle stempler fra, så vi kan få støvet dem af

mariala sagde ...

Som altid lækkert! Fantastiske kort i laver!

Mine hylder bugner af de lækre stempler, men mon ikke der kan blive plads til et par stykker mere:)

Glæder mig til at se hvad der kommer på bloggen næste gang :)

Malene Nielsen sagde ...

wow det var da noget af en give-away. Jeg var nær faldet ned af stolen. Dem vil jeg sørme gerne være ejer af.

Kitt Belinda Poulsen sagde ...

Super SUPER fedt kort! Jeg er helt vild med kjolen. Jeg er ellers ikke den helt vildt store fan af stempler, men det er måske på tide at give dem en chance? Hvis jeg er den heldige, så er det vist ingen vej udenom :)

Fru Larsen sagde ...

Nej det kan jeg ikke gå glip af, stempler kan man vel ikke få for mange af, meget flot at du giver dem væk! Flot kort med de lækre sydamer. De er bare skønne.

Grete sagde ...

Ohh.. hvor dejligt at se de "sy" stempler igen, jeg har nogle stykker af de andre i "serien", må da vist lige have dem fundet frem igen.

Ihh.. hvor er det nogle lækre ting du har sorteret fra, jeg kan vist godt finde plads hjemme hos mig ;-)

Kirsten sagde ...

Lækre stempler så dem vil jeg selvfølgelig da gerne vinde :-))
Super god ide med at "genoplive" de gamle stempler

jane sagde ...

uhhhhh sådan en sommerfugl har jeg da bare ønsket mig sååå længe... og hvor er du da bare sød og forære sådan nogle lækre stempler væk... vil da super gerne vinde...

NygaardSkødt sagde ...

Det er et rigtigt fint kort Pia - smukt og enkelt.

....og nye stempler kan jeg godt finde plads til, hvis jeg skulle være den heldige. Ha' en god dag.
Mvh Anne

Else Slipsager sagde ...

Uh, Pia. Selv om de er gamle og brugte, så er det jo guld du udlover i denne blog candy. De måtte gerne finde vej til mig. Kan sagtens afhente på convention.

Irene Hermannsen sagde ...

Hopper lige på vognen med lodtrækningen af disse dejlige stempler. Flot kort (:

Connie sagde ...

Rigtig flot kort og bloggen er jo altid god for ny inspiration. Stemplerne kan jeg nemt finde plads til.... så jeg håber at blive en af de heldige. Vi ses til Scrap i det jyske.

Linda sagde ...

Sikke da en bunke guld ting der ligger på dit bord. Hvem vil ikke have finger i dem :-) Og dit kort er så smukt - jeg elsker de sy ting og 60'er stil. Der er et eller andet lækkert over det. Kan du have en god uge Pia :-)

Annette Vesth sagde ...

Hej

Jeg ville da også blive en endnu gladere quinde, hvis jeg blev den lykkelige ejer af de flotte stempler.

Og så vil jeg have fundet mit gamle "sew special" sæt frem. Det skal da benyttes igen, nu hvor jeg fik nye ideer :-)

Anonym sagde ...

Ja, hvem kunne ikke tænke sig et par lækre stempler.
Super smuk ide' Pia. Stemplerne vil helt sikkert bringe glæde, uanset hvor de havner.
Mvh Rikke
Jolle@post7.tele.dk

Lene sagde ...

Hvem er dog ikke interesseret i disse fine stempler. Måske sådan en pakke kunne få kreativiteten igang igen.

Jette / ma11edina sagde ...

Smukt og elegant kort, stempler som jeg selv synes er svære...men du har lavet kortet super flot!!
Godt du skrev det med sommerfugle-stemplet...ellers var jeg da blevet helt nervøs, for det er jo et favoritstempel :)))). De stempler må meget gerne bo hos mig ;)

Gitte sagde ...

Af en eller anden grund, så ejer jeg ikke det sommerfuglestempel - så det må da forfærdelig gerne komme hjem og bo hos de andre sommerfugle jeg har ;-)

Charlie sagde ...

Mon ikke nummer 40 er mit lykkenummer. Jeg har da altid plads til et stempel eller to (fnis). Og fint kort med dame der er som steget ud af "Good Housekeeping" eller lignende blad i 1950'erne.

JetteM sagde ...

Alle de stempler måtte da også meget gerne havne her hjemme hos mig. Spændende kort og sjovt med oldies-temaet. Mvh. Jette M.
j.moell@hotmail.com

Anonym sagde ...

Er vild med oldies temaet :) og tak for chancen for at vinde!

Maria

wildau sagde ...

Sikke et sødt kort, der er altid super meget inspiration at komme herind efter :-)

og det er da nogle rigtig fine stempler, de må da gerne komme hjem til mig og bo

Helle sagde ...

du laver de sødeste kort, det ser så fedt ud med det målebånd der i siden. Du får det til at se så nemt ud.

Anonym sagde ...

lækkert kort, og sikke nogle søde stempler, de er meget velkomne hjemme hos mig.;-)

Hilsen Ragna Iversen (TSC)

Hanne sagde ...

Flot kort som altid...og ja der er masser af plads på min stempelhylde :-)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails