Sider

onsdag den 14. oktober 2009

Ups

Denne søde snemand fra Hero Arts sættet Create your own kan antage mange udtryk.

Her har jeg jeg lavet en lille scene, hvor der en tulipan på vej op af jorden og snemanden har det der udtryk, der siger: "ups - så ved jeg godt, at nu smelter jeg snart" :-)


Materialer: Hero Arts Create your own, Hero Arts Three Flowers (cling), voksblyanter, Memories white dye ink, Cuttlebug embossing folder , Bazzill kraft papir, Cosmo Cricket papir, 3d puder, bånd fra Bo Bunny.


5 kommentarer:

Heidi sagde ...

hvor er det sødt og sjovt :o)

Rigtig god dag til dig

Hellemor sagde ...

Nøj, den snemand er da for sød. Så dejligt et udtryk. Lækkert kort med humor. Godt gået, Pia.

Hvor må det have været spændende at være med til optagelserne med Martha. - Rigtig amerikansk. Jeg kunne desværre ikke få øje på dig og Jan blandt publikum.

Grete sagde ...

Rigtig sødt og sjovt kort.

Sanne sagde ...

Et sødt udtryk til en sød snemand der snart skal tø - snøft!!!!
Knus Sanne

Helle Sahl sagde ...

Så helt kanon en íde. Hvor får du det fra??? Det er noget af det sødeste jeg har set.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails