Sider

tirsdag den 20. oktober 2009

New York shopping

Selvom jeg ikke fik købt så meget craft relateret så vil jeg alligevel lige vise et par billeder mere fra NYC (så skal jeg nok stoppe...).

Snyd ikke jer selv for detaljerne (klik på billederne for et større image) fra denne helt fantastiske butik Tinsel Trading Company, der handler med bånd i alle afskygninger - inklusive vintage bånd fra gamle uniformer, lidt vintage stoffer og vintage knapper, m.m.

Jeg har allerede fortrudt, når jeg ser billederne igen her, at jeg ikke købte mere. Også selvom det var lidt i den dyre ende...


Vintage knapper (hvorfor købte jeg ikke de orange?)

Blomster en masse...
Bånd,bånd og bånd...
Et vue ned mod skabene med de fine vintage bånd...
Sølv bånd....
Har tusind gange fortrudt at jeg ikke købte en af disse fantastiske gamle forme til at "støbe" stof blomster med!!!

Halloween udstilling - se lige det edderkoppe træ ude til højre - Utroligt!
Og her er et billede med nogle af de crafty ting som jeg købte (de fleste vel). Hos Tinsel Trading købte jeg noget vintage bånd og de søde glitter bogstaver (J U L) som jeg tror vil blive noget julepynt, jeg vil glæde mig til at tage frem hvert år. De skal trækkes på en snor og pyntes....

Ellers lidt Martha Stewart goodies, halloween pynt, nogle sharpies tusser,lidt mere bånd og et par punches...

9 kommentarer:

donna mikasa sagde ...

Pia! Are you now IN New York? How exciting!!! Have fun and happy shopping!!

Tanja sagde ...

WAUW hvor er det bare en rigtig lækker butik og der virker til at være en god stemning... :o)
Jeg ville have købt mig fattig i bånd og knapper - ville have gået helt amok...
Sikke en masse skønne ting du har købt.. :o)
Scrapknuzz Tanja

Karina Beck sagde ...

Suk, savle en masse lækre ting. Og jeg kan se, at du også fik købt en masse lækkerier. Jeg glæder mig til at se, hvad du får lavet med det.

Heidi sagde ...

weeeeeeeeeeee total lækker indkøb Pia - og kan se der er kommet lidt halloween med hjem ;o) Elsker jo Halloween - og har tænkt mere på den 31 til crop ;o)

JEG elsker at se billeder fra "over" der - så kom du endelig med mange flere billeder ;O) MÅ simpelhen engang en tur derover

lam sagde ...

SUK........hvordan kunne du undgå ,at købe noget derinde ???? Kæft det ser lækkert ud

Hellemor sagde ...

Nøøøj, hvor er set en lækker butik. Der kunne jeg få timer til at gå inde og helt sikker have købt mig til en overvægt på turen hjem.

Dejligt at se billeder fra over there, det er vist det nærmeste jeg kommer på USA.

Fru Larsen sagde ...

Hold da op, jeg ville da aldrig få købt noget der, kan ikke vælge og ender altid med det forkerte, men godt nok en lækker butik - hvornår skal du derover igen ;)

Jane sagde ...

Man I wish I understood what you wrote!!lol Looks just FABULOUS!!!

Thanni sagde ...

Uha det er vist godt man ikke har den butik lige om hjørnet ;)...der kunne jeg godt få brugt en masse tid (OG penge) tror jeg ;)
Men nogen lækre sager du har fået med hjem ser det ud til :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails