Sider

søndag den 18. oktober 2009

Going pink

Jeg er ikke god til at få brugt mønsterpapir med store mønstre - men jeg så et kort med et mix match af store mønstre på nettet for et stykke tid siden og har lige siden ville prøve det... Synes egentlig at det virker ok, så længe farverne matcher.

Dette her er fra My Minds Eye (en af mine yndlings papirdesignere). Et pink fødselsdagskort til en pige.


Og for at blive i den pink verden så er her et lille julekort som jeg har lavet til denne uges Hero Arts challenge.


Materialer: Hero Arts Write your own (cling), Hero Arts Holidays Sayings, Bo Bunny Tutu dot, Bo Bunny Blush dot, Martha stewart twine, kunstig gran til kransen, 3d puder.

11 kommentarer:

Sanne sagde ...

Jeg har det på samme måde Pia...når papiret er for stormønstret. Du er dog sluppet meget godt fra det med dit fødselsdagskort - yummy colors.
Julekortet er så cute....hvor får man den metervare?
God søndag!
Sanne
PS. jeg får min lille pige hjem fra Jylland idag - glæder mig :)

Hellemor sagde ...

Jeg istemmer. Får sommetider købt stormønstret papir, men får det aldrig brugt. Dit kort er nu rigtigt flot og ikke mindst i nogle skønne farver. Julekortet er sødt og enkelt. Er vild med det stempel men har ikke rigtig fået det brugt. Dejligt at se hvordan det kan bruges.

God solskins søndag.

Heidi Ann sagde ...

Hvor er det skægt, det kort med mønsterpapiret ville jeg aldrig ha' gættet at du havde lavet... Men hvor er det blevet flot, super lækre farver.. Og julekortet er også rigtig flot, super ide med den krans....
Rigtig god søndag.. Skønt vejr vi har heroppe nordpå idag.. Ses den 31.. PS: Nu er jeg jo aldrig nået ud til dig i Nibe, trods flere næsten planlagte ture.. Men kan man bestille på nettet, så du tager det med til crop i Asdal den 31 okt?
KH HeidiAnn

Heidi sagde ...

Hvor er det flot og ja kender det entlig godt - men så kommer bagsidden som regl i brug i stedet ;o) Elskerrrrrrrrrrr MME

Er også vild med dit julekort - det med kransen er da en super super ide ;o)

Rigtig god søndag til dig

Betina Olesen sagde ...

Rigtig søde kort... men er helt vild med dit julekort, stemplet og så den krans, genialt....

Knuz

Karina Beck sagde ...

Skønt tøset kort, du har lavet.
Sød krans på julekortet.
God søndag til dig.

Pia sagde ...

Heidi Ann, du kan sagtens forudbestille på nettet - så tager jeg det med til scrapamok :-)
God søndag til dig også....

Mette W. Sørensen sagde ...

Skønne kort, og dejlig med en anderledes farve til jul :-) er da hel vild med den flotte kran på julekortet

fie & Co sagde ...

Skønne kort og iøvrigt også alle de andre du har lavet siden jeg var forbi her sidst;0)
Jeg skal vist en smut forbi lidt oftere;0)

Knus og ses snart.

Jette / ma11edina sagde ...

Super sødt i pink....rigtige flotte kort! Julekortet er så skønt i pink, og den krans er da lige i øjet ;-)

Jane sagde ...

these cards just ROCK! Can't go wrong with PINK!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails