Sider

torsdag den 1. oktober 2009

Snemand

Jeg synes da jeg var barn havde vi ingen problemer med at få sne nok til at lave sådan en høj snemand :-) Savner sne i julen og håber at der kommer masser af det i år!!

Denne snemand kan man da heldigvis stemple og lave lige så høj som man vil - den er nemlig fra det Hero Arts sæt der hedder "Create your own".

På dette kort har jeg valgt at lave ham simpel på en kraft baggrund med en stribe af cosmo cricket papir fra Jolly by Golly. Halstørklædet er også stemplet på CC papir og klippet ud. De hvide snefnug er stemplet med memories dye ink hvid og jeg har lavet falske syninger rundt i kanten med Rangers white pen.

Jeg har lidt svært ved at bestemme mig for hvordan mine egne julekort skal se ud i år! Måske forskellige - ja det tror jeg :-)



7 kommentarer:

Heidi Ann sagde ...

Hvor er det et sødt kort... Elsker den snemand... Ha' en god første efterårsdag..

Karina Beck sagde ...

Den snemand er superskøn. Flot kort.

Tanja sagde ...

WAUW hvor er det et rigtig flot julekort og den snemand er bare for lækker... :o)
Scrapknuzz Tanja

Sanne sagde ...

Ja der var helt bestemt mere sne da vi var børn - lad os håbe vi får en flot hvid jul i år.
Jeg synes klart du skal lave forskellige julekort - det gør det hele meget sjovere!
Knus og rigtig god ferie!
Sanne

Helle Sahl sagde ...

Ja hvid jul ville da ikke være helt tosset. Det er bare lidt mere stemning ved og så er min have næsten også lige så pæn som din :o)

Super sødt kort. Farverne på kraftkartonen bliver alt for lækkert.

Grete sagde ...

Skønt kort, og rigtig fin snemand. Ja jeg husker det også som om der var mere sne, og mere hvid jul, da jeg var barn - men var det nu også sådan, det kan jeg godt være lidt i tvivl om.
Men jeg synes altså også, at det er mere hyggeligt med hvid jul.

Hellemor sagde ...

Jeg vil gí dig ret i at der var mere sne da vi var børn. Når vi skulle hente juletræ i min fars skov hvade vi altid kælk med. Det har vi aldrig mere.
Sikke flot julekort. Elsker det lyseråde mønsterpapir til kraftkatonet. Jeg kan ikke sige hvordan dine julekort skal være, men min skal være forskellige, men jeg skal heller ikke lave så mange igen.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails