Sider

onsdag den 7. oktober 2009

Et mix

Hej alle,

Det var idag vi var til Martha Stewart show - wow sikke en oplevelse!!
Jeg blogger om det senere...

Her er et blogindlæg om et julekort, som jeg har lavet hjemmefra :-)

Et julekort med et mix af lidt af hvert :-) Baggrunden er stemplet med versamark ink med stemplet Holly Flourish og derefter påført perfect pearls. Papiret fra Cosmo Cricket har også et kristtjørn mønster så det synes jeg passede fint til baggrunden.

Materialer: Bazzill Kraft karton, Perfect Pearls, Hero Arts Holly Flourish, Hero Arts Creative Trees, Hero Arts Holiday Messages, Bo Bunny Decaf dot bånd, Bo Bunny Chocolate dot papir, Cosmo Cricket papir, Spellbinders labels One die, Hero Arts gemstones, 3d puder.

Her et closeup hvor man kan se perfect pearls effekten!!


Håber at alt er vel hos jer alle i DK - vi nyder hvert sekund her i New York og suger alle indtryk til os!

6 kommentarer:

Sanne sagde ...

Uhhhhh glæder mig til at høre om besøget med din amerikanske guru!

Det ser super flot ud med perfect pearls....... længe siden jeg har set dig bruge det her bånd passer SÅ flot til kraft!
Knus Sanne

Karina Beck sagde ...

Rigtig smukt kort. Jeg vil se frem til at høre mere om dit møde med Martha og om det levede op til dine forventninger.: )

Charlotte Ravn sagde ...

Ih jeg glæder mig til at høre mere om NY turen og mødet med Martha!
Super lækkert kort du har lavet!

Grete sagde ...

Uhh... glæder mig til at høre mere fra det show.
Rigtig flot kort, det kan da godt ske at man skulle til at se lidt på det der "perfect pearls", og det bånd er da bare perfekt til kvist kartonen, er det noget du har i din web-shop.

Helle Sahl sagde ...

Jeg kan da godt forstå hvorfor Heidi sagde jeg skulle her ind forbi, for det kort er da virkelig smukt.

Hellemor sagde ...

Altså Pia, hvor er det et SMUKT kort. Er vild med farverne til kraftpapiret. Jeg er altså nødt til at skal på et af dine kortkurser og lære at bruge alle de forskellige stempelarter.

Det bliver spændende at høre mere om showet. Nyd nu de sidste dage over there.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails