Sider

mandag den 12. oktober 2009

Martha

Jeg skrev jo tidligere at jeg ville vise lidt billeder fra Martha Stewart showet. Okay - her kommer måske lidt flere end "lidt" :-)

Vi skulle ankomme ikke senere end 12.30 til showet som skulle starte "taping" kl. 14.00 og da jeg ville være sikker på ikke at komme for sent eller risikere at vi ikke kunne finde derhen så endte vi med at tage afsted fra vores hotel lidt over 11!! Hvilket gjorde at vi ankom i god tid - og faktisk var nummer 5 & 6 i køen! Men der kom hurtigt flere til og jeg tror at Jan var glad for at se at han langt fra var den eneste mand. Vi faldt i snak med mange i køen og bagved os var en mor og datter som var fløjet ind fra hhv Maine og Californien om morgenen og som skulle flyve hjem igen lige efter showet. Så er man da total fan, hva?

Vi kom ind og fik tildelt billet med nummer 5 & 6 og blev dirigeret ind i et "prep" room som I kan se nedenfor. Her kunne man f.eks. forudbestille nogle Martha goodies - så som t-shirts og bøger m.m. Det var der mange som benyttede sig af - inklusive mig :-) Jeg havde godt nok lidt svært ved at se hvad vi skulle få 1,5 time til at gå med - men så kom Joey som er showets warm up man og fortalte lidt om showets indhold og instruerede os i hvordan vi skulle klappe, og sige uhhhm , og åååhhh ved hans forskellige tegn! :-) Sjov fyr!


Så kom øjeblikket hvor vi skulle vises op i studiet (ihh hvor var det stort for mig at se det!). Jeg var samtidig også lidt nervøs for om vi skulle sidde på første række, da vi havde de lave numre på vores billet, specielt da jeg så at der var et par stolerækker helt nede foran studiet.



Jeg ville egentlig helst gemme mig lidt bagved. Lidt lettet var jeg, da jeg så, at dem foran os, blev vist op på det almindelige publikumspodie. Men da det blev vores tur til at blive vist en plads - så kom vi sørme ned at sidde på den første stolerække på gulvet! Gisp - jeg var nervøs! Lige foran !! Jan kom til at sidde ved et par chicke damer som straks spurgte ham om vi var i familie med Martha eller hvem vi kendte? Det var åbenbart ikke hvem som helst der fik disse pladser... de kendte en fra producer holdet og blev ved med at spørge Jan hvordan vi havde fået disse pladser :-)

Vi havde fået at vide at vi ikke måtte bytte pladser, rejse os eller rende rundt i studiet (selvfølgelig!) - men vi måtte godt tage billeder før og efter showet. Så her er lidt billeder fra studiet (taget mens jeg høfligt sidder på min plads!)

Studiet: køkkenet (som vi sad ud for). Man kan se at de vimser rundt og sørger for at alle detaljer er på plads...



Studiet: et glimt ind i prep køkkenet hvor Marthas hjælpere forbereder mad til de forskellige trin i showet.


Studiet: Endnu et glimt af prep køkkenet. Se lige de flotte Halloween dekorationer!



Studiet: Et glimt ned mod crafting området (der skulle syes tyl skørter), og lidt af gardening området.



Studiet: Her kan man rigtig se de forskellige områder. Her kan man også se de stolepladser der var på gulvet lige foran. Der var 3 x 2 rækker i højre side og 4 x 2 rækker i venstre side (vores).


Showet var fantastisk - selvom vi var lidt overrasket over hvor meget kameraerne og de forskellige medhjælpere fyldte foran os. Alle publikummer fik en kogebog af den argentiske kok Francis Mallman som inde og lave mad med Martha.

Efter optagelse!

Martha ville svare på spørgsmål fra publikum.
Da det var efter optagelse sneg jeg mig til at tage et par billeder.

Læg lige mærke til det bord der er kørt ind - her sad Martha med udenrigskorrespondenten Richard Engel. Det var meget tæt på os - og der blev sat ekstra spot på - så jeg følte næsten at jeg var med i det interview - lol!!



Flot dame!



Joey står på publikumspodiet klar til at give mikrofonen til den som havde lyst til at stille Martha et spørgsmål. Gode spørgsmål - men ikke nogle fra Danmark :-)



Og her er til slut et link til showet hvis der er nogen, som skulle have lyst til at se det! Hvis man kigger godt efter kan man se os helt i indledningen hvor kameraet kører henover publikum - helt nede i venstre hjørne står vi op da Martha kommer ind (man kan ihvert fald se høje Jan)!

4 kommentarer:

Grete sagde ...

Hvor må det ha' været en spændende oplevelse, både shovet, men også hele turen derover.
Hilsen den lidt misundelige :-)

Thanni sagde ...

Fed fed oplevelse lyder det til!!...bare det at se sådan et show blive optaget - og så med sådan en guru! ;)
Skønt med så mange billeder derfra :)

Helle Sahl sagde ...

Ej, sikke en oplevelse. Show´et vil jeg se i aften på job. Det vil jeg glæde mig til.

Charlotte Ravn sagde ...

Jeg kan godt forstå du er helt "høj" over at have været der! Det må have være en helt speciel oplevelse. Herligt at se billeder derfra og skønt at fornemme din glæde!
Knus fra Charlotte

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails