Sider

fredag den 2. oktober 2009

Naturfarver

Sidst jeg fik varer hjem fra Hero Arts havde jeg bestilt et træstempel sæt til mig selv fra 2000! Ja, jeg kan stadig falde for et 9 år gammelt design - i hvert fald når det er sådan nogle skønne natur tryk som disse super kogler og graner.

Mine første projekter med disse stempler blev til 4 til og fra kort i en luksus udgave. En gave pakket ind i brunt papir og sådan et kort til... det er lige mig :-)

Kanterne er svært med Memories hvid dye ink og selve trykkene er stemplet med Memories dye ink Artprint brown.






8 kommentarer:

Karina Beck sagde ...

Jeg kan godt forstå, at du er vild med dem!!!! Brun eller naturfarver har også været mine ynglingsfarver i flere år. Måske er det også derfor jeg er så vild med dine kort. ; )
God weekend.

Hellemor sagde ...

ÅH, de stempler er skønne og korten ikke mindst. Elsker også det brune indpakningspapir med hørsnor som bånd og grandkogler m.v. som pynt.
God weekend.

Sanne sagde ...

Jeg kan sandelig godt forstå du er faldet for dem - der er fantastiske! Sidder du og oploader i NY? - LOL

Grete sagde ...

Nøøøj.... hvor er de flotte de kort, er da bare total vild med dem. Er det stempler du har i dín web-shop??

Joan sagde ...

Fantastisk søde stempler og kort. Dejlige farver :)

Helle Sahl sagde ...

Hold da op de er også bare super lækre. Jeg kan lige forstille mig dem sammen med pakken. Det bliver da lige i øjet.

Håber i har en fantastisk ferie

Tanja sagde ...

Ejj hvor er det nogle rigtig flotte kort og jeg kan godt forstå du er vild med de stempler - de er FOR fede... :o)
Scrapknuzz Tanja

Thanni sagde ...

De stempler burde de da vist "genudgive" på HeroArts ;)..og kortene er bare skønne! :)
....håber I har en totalt fantastisk ferie..:)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails