Sider

fredag den 9. oktober 2009

Solong New York

"Ferier du ikke vil hjem fra"... Ja vi kunne godt deltage i den reklame. Her er bare for skønt - men nu er vi i lufthavnen og om lidt er vi på vej over atlanten igen.

Jeg troede, at jeg skulle handle lidt scrap goodies -men det blev desværre ikke til meget mere end nogle nye farver voksblyanter, et par stempler og lidt Martha Stewart goodies! Jeg var inde i en stempelbutik som var anbefalet af een af flickr pigerne. Fantastisk butik - men jeg må sige at når alt kommer til alt så er jeg en Hero Arts stamper! :-) Men se da lige de 2 søde Memory Box stempler som jeg købte. Spændende butik at besøge og sjovt at snakke lidt stempling med nogle ægte stampere fra New York. De havde (selvfølgelig) også masser af Hero Arts stempler!!



Jeg glæder mig til at komme hjem og stemple lidt... og pakke de nye Hero Arts Clings ud. som kom forleden med Fedex!! Yay!!

Rigtig god weekend til jer alle!

4 kommentarer:

Hellemor sagde ...

Jammen Pia, det er godt gået at komme ud af den butik med kun to stempler. Tænk det må være som at komme i himlen at komme ind i sådan en scrapbutik. kors hvor er der mange stempler.
De er rigtig sød de to stempler du har købt.
Er desværre kommet lidt for sent ud med at bestille nogle af de nye Hero Arts clings som allerede er udsolgt. Håber at du få flere hjem.

Sanne sagde ...

UUhhhh jeg får helt åndenød når jeg ser dine billeder - sådan en bix ville jeg SLET IKKE kunne overskue at komme ind i (du kender jo mit "røre-gen" - lol)
Super søde de to stempler du fik købt - Imponerende at det kun blev til to :0)
Velkommen hjem!
Knus Sanne

Linda sagde ...

Hvor er det dejligt at høre lidt fra jeres ferie. En lækker butik at komme ind og ose i. Jeg glæder mig til du kommer hjem og skriver om Martha S.... God weekend og velkommen hjem til den tid.

Thanni sagde ...

Gisp!..hvordan ku' du overhovedet komme ud med kun TO stempler!!!! *G*....godt man ikke skulle stå og vælge dér, det var aldrig gået godt ;)
....og jeg glæder mig jo til at hente en bette pakke....heldigvis er den ikke så langt væk som New York ;D

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails