Sider

mandag den 26. oktober 2009

Paper tearing

Hej,

Jeg nåede lige i går aftes at lave et kort til Hero Arts Challenge "paper tearing". Strimlerne af core'dinations papir, der er kørt igennem en cuttlebug folder havde jeg lavet for nogle dagen siden, så det blev et hurtigt kort med en simpel stemplet baggrund og lidt distressing.


Materialer: Bazzill Kraft papir, Hero Arts Pine Flourish, Hero Arts Holiday Sayings, Core'dinations papir, cuttlebug devine swirl folder, distress ink walnut stain, Memories dye ink, hvid, Hero Arts felt button.


I lørdags havde jeg kursusdag med nogle utrolig søde kursister. Jeg har ikke lige fået taget billeder af kortene - så dem må I have til gode til lidt senere i denne uge!

Ellers er jeg ved at glæde mig til ScrapAmok på lørdag... uuhhh det er jo Halloween denne dag, så jeg håber på en dejlig spoooky dag i Asdal!

En god mandag til alle jer som kigger forbi!

8 kommentarer:

Hellemor sagde ...

Nej, en sjov udfording og et flot resultat. Pøj, pøj med konkurencen.

Der er nedtælling til på lørdag til Scrap a´mok. Jeg glæder mig som et lille barn. Havde dog ikke tænkt på at det var Halloween.

Heidi Ann sagde ...

Wauu et flot kort, det var et super smart juletræ... Mon ikke vi kan kigge nærmere på det på lørdag.. Det vil jeg prøve at lifte... Glæder mig som et lille barn til på lørdag... Og ja mon ikke der er nogle spooky opgaver hihi..
Ha' en god aften..

Karina Beck sagde ...

Flot træ. Det ser godt ud at træet er i flere farvenuancer.

Grete sagde ...

Hej Pia
Først vil jeg sige TUSIND TAK for en super hyggelig og lærerig dag i lørdags, det bliver ikke sidste gang du ser os til kursus hos dig.
Og igen har du lavet et rigtig flot kort, det ser rigtig sødt ud med de strimler i forskellige nuancer.
Knus Grete

Mette W. Sørensen sagde ...

Det er da vist det jeg vil kalde et sejt kort, hvor er det juletræ da bare så skønt, dejlig detalje...

Alice sagde ...

This is so lovely Pia!! love the monochromatic greens you used for the tree!! perfection!

Betina Olesen sagde ...

Ja, selvom kortet er hurtigt lavet, så er det bare rigtig sødt, skal da vist lige have luret hvordan du har gjort det ;-)

God tur på lørdag....

Sanne sagde ...

Enkelt og fint. Det ser næsten ud som om vinden har fat i træet - det ser helt "levende" ud!
Held og lykke i konkurrencen :-)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails