Sider

lørdag den 27. juni 2009

Vinyl stickers

Jeg fik fredag aften tid til at lege lidt med min Silhouette og vinyl.

Utroligt hvad man kan lave med det!!

Jeg vidste at jeg allerførst ville lave noget deko til min nye "guld" netbook. Så her er resultatet:

Og det medfølgende "sleeve" fik også lidt deko i form af nogle filt blomster fra Hero Arts. Man er vel Hero Arts fan, ikke :-))


Jeg fik også lavet et navneskilt til døren til mit showroom + nogle "Kreative Fornemmelser blomster". Men et billede af det må blive en anden gang - for det glemte jeg helt igen...


Men cool stuff det vinyl - med dejlige muligheder!!!


1 kommentar:

Helle Sahl sagde ...

Eeeej, hvor fiiint *griner*

Jeg elsker bare når tingene matcher sådan. Jeg vil også eje sådan en specialdesignet/scrappet for lækker puter. Hmm, det må på ønskelisten.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails