Sider

søndag den 21. juni 2009

ABC....

Jeg er virkelig blevet glad for min walnut stain distressing ink og til denne uges challenge på Hero Arts fik jeg lavet dette kort.

Det endte med at blive temmeligt rustikt at se på - men det er jo sjovt at lave noget helt anderledes en gang imellem. A B C er sværtet med shadow inks først og derefter stemplet på Grid pattern baggrundsstemplet før jeg stemplede på papiret. Det er en teknik der hedder "kissing" som vistnok er mest anvendt på træstempler - men her har jeg altså brugt de store clear stamp bogstaver sammen med et træstempel. Egentlig kunne man nok stemple 2 gange oveni hinanden og få samme effekt... Anyway, sjovt at prøve nogle nye teknikker en gang imellem.

Æblet, Skibet og Kronen er stemplet med versamark ink og alt papiret er distressed med walnut stain.

Materialer: Hero Arts Bold Caps, Hero Arts Precious Baby Boy, Hero Arts four apples, Hero Arts Grid pattern, MME "lots of dots", Bo Bunny Coffee dot, snor, versamark ink, Hero Arts shadow ink soft apricot, soft leaf, soft pool, snor.


4 kommentarer:

Helle Sahl sagde ...

Super flot og originalt kort. Du kan så mange teknikker jeg ikke har hørt om. :o)

Heidi sagde ...

waww du kan jo bare det der ;o)

Rigtig god mandag til dig

Hellemor sagde ...

Jeg er vild med dit rustikke kort. Det lyder godt nok lidt indviklet at lave. Imponerende de teknikker du kan.
Juhu, idag har jeg fået post fra dig. Tusind tak for din søde gave. Den er jeg glad for. Flot, flot service og HURTIG ekspedition.

Anonym sagde ...

"Kissing"-teknikken har jeg hørt om, man aldri prøvd, resultatet blir jo veldig flott!
Hilsen fra Anette :o)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails