Sider

fredag den 26. juni 2009

Gæstedesigner på Scrapsisters

I denne uge er jeg gæstedesigner på Charlotte Ravns kortudfordring på Scrapsisters.

Her er mine bud på 2 kort som ikke er firkantede eller rektankulært.

Allerførst et skib, som er lavet efter en skabelon hos Hero Arts. Jeg synes godt om denne form - den er rigtig sommerlig og en sød idé til et lille fødselsdagskort til en dreng eller en sejler (naturligvis). Venstre sejl kan åbnes op og en hilsen kan skrives indeni.

Materialer: Bo Bunny Frost Dot, Bo Bunny Burnt Orange dot, MME papir, hvidt karton, Hero Arts Messages, Hero Arts Mix & Match, Hero Arts Live it Up, snor, cirkel punch.


Redningskransen (close up) - er lavet ved at skære 2 cirkler (jeg har brugt spellbinders og lagt 2 ringe indeni hinanden) af hhv orange og hvidt papir. Den orange cirkel er basen - men den hvide er klippet i 2 stykker og lagt ovenpå.

Jeg er simpelthen så vild med Spellbinders Labels One i øjeblikket - så der bliver produceret nogle kort med denne lækre form.

Her har jeg lavet et lille kort med et Labels One vindue, som min yndlingsugle kan kigge ud af :-)
Materialer: Bo Bunny Sweet Pear Dot, Bo Bunny Porcelain Dot, Bo Bunny Decaf Dot, Labels One, Hero Arts pale pink gemstones, Hero Arts Owl, Hero Arts Clouds, Hero Arts Three Ferns, snor, ranger walnut stain, Hero Arts All Occasion Messages, Prisma Color Pencils.


CloseUp

Indeni (uglen sidder på en labels one baggrund stemplet med Hero Arts Clouds)

Fra siden - cool effect ikke?

Og endelig ville jeg lige vise hvordan jeg limer min baggrund på , så det er nemt at komme til at skrive inden i uden at ødelægge forsiden. Jeg har blot lagt en linial på tværs og brugt mit falseben til at lave en fold, som limes på ...
Jan er til firma sommerfest på Sjælland, så jeg skal rigtig hygge mig i aften og lørdag med en masse projekter.


Ha' en skøn fredag allesammen!!



P.s. Er det ikke lidt trist at "the king of pop" er død?


5 kommentarer:

Livet på Søndergaard sagde ...

Hvor er de flotte kortene :) Glæder mig til at se, hvad du får lavet i weekenden af projekter.. Hvis det er kreative projekter self. :)
Og jo, det er da godt nok et chok, at han er død... også selvom jeg ikke er kæmpe fan af ham, så er han da en legende indenfor musikkens verden.

Heidi sagde ...

waww altså Pia - du er bare så super dygtig. Disse kort er rigtig skønne og sommeragtige - dejligt ;o)

Lyder som en rigtig hygge weekend - må være super dejligt ;o)

Troede ikk først mine øre i morges da jeg hørte radio men jo den var god nok - men skal da love for de har fundet ham frem fra arkivet nu ;o))

Helle Sahl sagde ...

Hold da op nogle flotte og detaljeret kort du har fået lavet der til. Super skønne materialer og farver.

Aah.. alene hjemme. Det er jeg også vild med. Selvfølgelig ikke for tit. Hlæder mig til at se hvad du får lavet. Hyg dig rigtig meget :o)

Hellemor sagde ...

Super FLOTTE kort og sikke flotte detaljer. Jeg blev meget glad, da jeg så kortudfordringen denne gang. Jeg elsker den udfordring, at lave ikke firkantede kort.
Et at min bedste scrapindkøb er også Spellbinders - i alle afskygninger.
Det lydet hyggeligt med en hyggeweekend, især hvis den står på scrap.
God weekend.

Sanne sagde ...

Fantastiske kort Pia!!! Og ja den ugle er bare SÅ sød!
Skibet er gennemført - spitze!!!!
Knus Sanne

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails