Sider

tirsdag den 2. juni 2009

Et af mine yndlingsbilleder...

Endnu en af søndagens produktioner....

Dette billede har hængt på min opslagstavle i lang tid. Det er et af mine yndlingsbilleder, så nu tænkte jeg at det var på tide at lave et layout med det. Layoutets størrelse er 8x8", som er ved at blive min yndlingsstørrelse :-)

Materialer: Kraft papir, Hero Arts Raindrop background, Hero Arts scallop flourish, Hero Arts Simple and Basic alphabet Ali Edwards Bits & Pieces, Memories dye ink, hvid, Memories dye ink (sort), Colorbox chalk ink (olive), Colorbox chalk ink (warm red), Basic Grey knapper, bånd, bølgepap.


Jeg har stemplet Ali Edwards journaling clear stamp på samme kraft papir og klippet ud og derefter distressed kanterne med en papir distresser.


Hero Arts scallop flourish er et baggrundsstempel som er et såkaldt fyldt stempel. Det er også perfekt til Hero Arts shadow inks - men her har jeg brugt en rød colorbox chalk ink som også trænger ind i papiret og efterlader et fint & "blødt" udtryk. Baggrunden er stemplet med en hvid memories dye ink...

Også i nederste hjørne har jeg brugt samme stempel - men her med den hvide sværte fra memories.
Billederne er noget lyse, de er taget udenfor i det dejlige solskinsvejr :-)

2 kommentarer:

Heidi sagde ...

virkelig et flot lo og ja jeg er vilde med dine stempler - de er for lækker ;O)

Thanni sagde ...

Flot LO - det ser super ud med stemplerne i baggrunden :)..jeg kan rigtig godt li' det med den hvide sværte - sådan én må jeg vist ha' fingrene i. Igen et behov *SUK* ;p

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails