Sider

lørdag den 20. juni 2009

Et kort & en pillow box (+ giveaway)

I pakken til silhouetten lå der en voucher til online køb af designs - så jeg købte dette "BIRTHDAY", som jeg synes er super lækker. Her skåret ud i bazzill swissdotted (som jeg faktisk synes, at den havde det lidt svært med). Blomsterne har jeg klippet ud af 2 Hero Arts stempler - nemlig clearsættet "Artistic Borders" & baggrundsstemplet "Outline Flowers". Jeg har først clear embossed og dernæst farvelagt med Copics...


Materialer: Core'dinations papir, hvidt karton, bazzil swissdotted, copics, Hero Arts Outline Flowers, Hero Arts Artistic Borders, Hero Arts Smooth Gemstones, versafine black ink, clear embossing pulver, 3d puder, hvid marker.


Synes at det er super cute, at man kan lave dots med en blenderpen! Elsker dots!!!


Med i silhouette programmet ligger der en skabelon til denne pillow box. Den har jeg stemplet med lidt forskellige Hero Arts stempler....



Materialer: Creme karton, Hero Arts Grid pattern, Hero Arts Heartwinged butterfly, Hero Arts Birthday, Hero Arts raindrop background, Hero Arts shadow ink soft apricot, Colorbox chalkink chestnut roan.


Og nu til min første give-away! Jeg er super glad for at der er så mange der kigger forbi min blog og lægger en hilsen en gang i mellem. Tænk sig at jeg nu har mere end 2500 besøg. Det skal da fejres! Så derfor læg en hilsen på dette indlæg inden Sankt Hans aften - (tirsdag kl. 24.00) - og fortæl gerne om du bruger stempler på dine projekter og hvad du synes om stempler i det hele taget. Så trækker jeg lod og den heldige vinder offentliggøres her på siden i løbet af onsdag aften i næste uge.
Give'away'en består af :


Hero Arts designblock "Scattered Flowers, Hero Arts Shadow ink soft blossom, Hero Arts pale pink gemstones, Bo Bunny pink double dot bånd, Creative Impression silkebånd soft pink & en doodlebug papirpakke 6x6" (læg lige mærke til hvordan det glitterpapir næsten passer til stemplet - sjovt ikke? )


Fortsat god weekend til jer alle!


21 kommentarer:

HenrietteH sagde ...

Fantastisk give'away.

Jeg er en stor stempelfan og har altid brugt et eller flere på mine kort/LO'er...

HH

Helle Sahl sagde ...

Jeg er vild med stempler. Jeg får ikke brugt dem alle så meget, som jeg synes jeg burde. Lige nu prøver jeg at få lavet ca 10 kort med hver stempel eller sæt, før jeg giver mig selv "lov" til at investere i flere. Hero Arts har jeg først lige fået øje på. Synes det er en helt ny verden af måder at stemple på. En stor fornøjelse.

Super søde kort du har lavet. Jeg er vild med Birthday "udklippet".

Anonym sagde ...

Hej Pia.
Jeg er simpelthen fan af dine stempelkort,
og henter meget inspiration her på bloggen,
har lige købt mine første stempler hos dig, og glæder mig til at få dem afprøvet.
Snoopy

Anonym sagde ...

Hej Pia...

Jeg tjekker dagligt din blog, for er vild med det du laver. Som en anden vist har sagt før, så laver du noget, man bare bliver nødt til også at prøve.Du har åbnet mine øjne for alle de lækre stempler fra Hero arts og bare det at bruge stempler i det hele taget - Tak for det!

Susanne Zhall

Hellemor sagde ...

Jeg øver mig stadig i at bruge stempler. Efter besøget i din butik ved Scrapamok i Adsal er jeg blevet inspireret til at bruge stempler. Har lige bestilt flere stempler hos dig og glæder mig til at komme igang med at stemple. Er på din blog dagligt for at se dine dejlige kort.

Heidi sagde ...

Jammen kan da kun sige I LOVE HERO ARTS ;o)) Jeg bruger pt. stempler på alle mine kort og kan slet ikk få, alle de ide`r ned på papir som jeg har i mit hovede ;o))

Er virkelig glad for at møde dig og din butik i Asdal, og er næsten dagligt inde og "lure" din blog - og sikke inspiration jeg henter der ;o))

Mange hilsner Heidi

Sanne sagde ...

Flot Give-Away Pia - Yummy!

Ja jeg er jo ligesom dig faldet pladask for HeroArts stempler - bedre kvalitet får man ikke! Et væld af flotte clear stamps og rubber stamps har efterhånden fundet sin vej til hobby-reolen i Hellerup og jeg er vild med hvert eneste eksemplar!!

Godt gået med 2500 besøgende!

Ha´ en fantastisk søndag søde!
Hugs Sanne

Heidi Ann sagde ...

Hej Pia..

Jeg har ikke rigtig fået brugt mine stempler, før jeg så dig og Sanne i din flotte butik til crop i Asdal... Du laver nogle rigtig lækre ting, som jeg henter meget inspiation fra, og jeg er blevet rigtig glad for de stempler mm. jeg købte hos dig.. Nu laver jeg nærmest ikke noget uden stempler mere... Så jeg kigger helt sikkert snart forbi Nibe for at handle lidt mere ind...
Tillykke med dit flotte besøgstal, det er ganske forståeligt... Jeg tjekker også din blog jævnligt...

Kærlig hilsen
Heidi

fie & Co sagde ...

Ja, stempler er min STØRSTE passion og jeg laver næsten ikke noget uden stempler. Men som Helle også skriver, så var det først efter dit besøg her i det Nordjydske, at jeg fande HeroArt og de er jo fantastiske stempler og jeg glæder mig meget til du kommer igen.
Flot med 2500 besøge, hvilke er ganske velfortjent;0)

Og mums en giveaway du har må man sige!

Helle sagde ...

Hejsa Pia :-)
Jeg glæder mig meget til at se din butik i Asdal næste gang du kommer til Scrapamok, da jeg ikke kom derhen sidste gang. Men jeg bestilte en del stempler hos dig efter jeg hørte om din butik hos Sofie, og besøgte så din webshop. Og jeg blevet vildt glad for mine Hero Art stempler. Hero Art er stempler af virkelig god kvalitet, som er nemme at stemple med. Jeg bliver inspireret til at bruge stempler mange steder på blogge, og bruger stempler meget, som jeg kombinere med forskellige teknikker bl.a. embossing. Jeg er meget på din blog for at se dine flotte kort og få ny inspiration.
Tillykke med dit besøgstal, godt gået.
Super fed GiveAway :-)

Vi ses i Asdal...
Hobbyhilsen fra Helle K.

Gitte sagde ...

Jeg har stemplet lang tid før jeg begyndte på scrapbooking og da Hero Arts er en af mine favoritmærker, var det skønt at opdage din hjemmeside. Så forhåbentlig for jeg også mulighed for at besøge din butik IRL på messer eller lign.
Som flere andre skriver, så er Hero Arts stempler virkelig lavet af de bedste materialer og behandler man dem rigtigt - kan de ikke slides op. Deres clearstamps er også af en god kvalitet - de er tilpas "tykke" i gummiet og laver nogle flotte aftryk. Det er bestemt ikke alle clearstamps, som gør det.

Annita sagde ...

jeg er for nylig blevet helt stempelgal og laver rigtig mange kort, med alle mulige stempler.
Købte mit første stempel i USA for 17 år siden, har det endnu, og er faktisk ikke så længe siden jeg så det i en butik online ! Nogle ting går bare aldrig af mode :-)

Thanni sagde ...

Jeg er bestmet ikke glad stempler - altså når vi snakker "figur-stempler"..men det har jeg vist sagt før *G*....til gengæld er jeg vild med stemplerne fra Hero Arts, specielt alle de fede baggrundsstempler, og med de superflotte og inspirerende exempler på, hvad man kan bruge dem til, som du har på din blog :)

Mia sagde ...

Hej Pia!

Jeg har netop købt nogle lækre stempler hos dig, og venter bare på lidt ledig tid til at komme rigtig igang med at bruge dem, og jeg elsker bare at læse din blog med al den inspiration :)

Super lækker give away, og tillykke med de mange besøg, det må jo betyde at der er andre end mig derude der er vild med din kreativitet!!

Hilsen Mia

Dorte sagde ...

Hej Pia

Det er simpelthen så flot det du kreerer med de stempler. Jeg kommer tit her forbi for at hente inspiration på din blog - og tillykke med de mange besøgende.
Jeg er også utrolig glad for at jeg fik lov at se dit arbejdsværelse og showroom i går, det var simpelthen en fornøjelse - sikke de lækre ting du har - jeg glæder mig vildt meget til få en ledig stund til at få afprøvet mine nye indkøb.

Anonym sagde ...

Hej Pia
Du laver bare nogle fantastiske kort. Jeg er vild med det enkelte, og så ligner det alligevel en million. Keep up the good work. Lige nu bruger jeg en del Tim Holtz stempler til "herrekort" og gorjuss girl er også et hit.
KH 10na

Anonym sagde ...

Hej Pia!
Hvor er det dejligt at du har skaffet nogle produkter til danmark som man ikke ser i de andre webshops. Og så laver du nogle utroligt smukke kort til inspiration for os andre så man bare får lyst til at købe alt hvad du har i butikken. God fornøjelse med din Silhuette. Det er også en god tidsrøver men den giver rigtig mange muligheder.
Mange kreative hilsener
fra Annitta i Tylstrup

BellaMio sagde ...

Sikke en skøn blog du har!! Jeg bruger ikke stempler så meget.., da jeg ikke laver så mange kort!! Men jeg har en større samling efterhånden, som jeg ind imellem bruger på mine LO og på brevpapir!! Jeg elsker stempler.., måske er det også derfor jeg køber en del.., uden at jeg bruger dem så meget!! Men jeg har købt stempler i mange år, og nyder at man kan få det så mange steder i Danmark nu!! Spændende butik du har!!
Hilsner fra BellaMio-Ulla
fra Hjørring

Anonym sagde ...

Super skøn blog du har, er ofte inde og se hvad du har lavet.
Er selv helt vild med stempler og elsker at lave kort og andet med dem.
Håber at se dig og din butik inreal, ser ud som om der er meget godt.
knus Scrapfan

Anonym sagde ...

Jeg ELSKER stempler, og spesielt Hero Arts, og jeg er SÅ glad for at du har startet web-shop, Pia!!
Hilsen fra Anette (Asker, Norge) :o)

Betina Olesen sagde ...

Ajjjj.... jeg glemte at komme ind igen og lægge en kommentar... øv øv øv... så kan jeg lære det, kan jeg ;-)

Knuz, glæder mig til at se dig d.8

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails