Sider

tirsdag den 9. juni 2009

Baggrundsstempler - igen :-)

Hey!

Ville bare lige vise et kort, som jeg lavede i weekenden til sidste uges challenge på Hero Arts.

Udfordringen var at bruge sine baggrundstempler på en ny og anderledes måde. Jeg synes virkelig at "klappen var gået ned" og sad bare og stirrede på mine stempler mens jeg sad og vendte og drejede den sjove border fra Hero Arts sættet "Be yourself" og kom til at se at jeg kunne fylde de funky cirkler ud med baggrundsstempel motiver på en eller anden måde... Det endte altså med dette kort nedenfor...

5 kommentarer:

Helle Sahl sagde ...

Jeg er helt vild med det. Original måde at bruge stemplerne på.

Hellemor sagde ...

Jeg kan bare godt lide din både at lave kort på. de virker "rene" og "lette". Jeg er ikke god til at bruge stempler, men håber at jeg lære det med tiden.

Heidi sagde ...

waww Pia hvor flot - er så fedt at se så lækker kort som jo "entlig er nemme" - mener de kræver ikk så meget ud over nogle lækker stempler, og dem har du jo ;o)

sanne sagde ...

Kanon Pia - lækre farver og "clever use" af baggrundsstempler!
Knus Sanne

Livet på Søndergaard sagde ...

Du forstår lige at sætte tingene sammen, så vi andre bliver så vildt inspireret! - Tak for det :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails