Sider

søndag den 5. juli 2009

Sommerlæsning

Gosh, hvor har det været varmt de sidste par dage og kun vejr til at opholde sig udenfor i skyggen!!!

Jeg har ikke fået lavet meget kreativt de sidste par dage - men her er et bogmærke som jeg har lavet til Jan. Lige til at tage med på sommerferie. Han er en rigtig bogorm !

Når man stempler kan det faktisk godt lade sig gøre at lave noget der ligner et "æ" - ved at stemple "a" og "e" tæt på hinanden - som jeg har gjort her.

Materialer: Core'dinations papir, hvidt karton, Hero Arts Heart Flourish, Hero Arts Old letter writing, Hero Arts Simple and basic alphabet, Ranger distress ink walnut stain, Ranger distress ink weathered wood, blåt/brunt karton, Fiskars butterfly punch, Martha Stewart bånd.


2 kommentarer:

Helle Sahl sagde ...

Nej, hvor er det fint. Hele min famile tigger om bogmærker. Super god idé.

Hellemor sagde ...

Hvor er det bare en god ide med bogmærket. Super flot og i nogle lækre farver. Brun og isblå er bare flotte sammen. Jeg kan se at du har brugt Martha Steward bånd. Har du eller får du Martha Steward borderpunch?. Det er ikke lykkes mig at finde en dansk forhandler endnu.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails