Sider

mandag den 25. maj 2009

Endnu et recycling kort

Jeg var på jagt efter noget helt andet da jeg faldt over en apple sticker som jeg havde gemt, da jeg købte min ipod. Jeg er vild med det logo! Så var det at jeg tænkte - hey - den kan jeg da bruge til Hero Arts challenge som i sidste uge jo var recycling.

Her er resultatet, et lille rundt cirkelkort, som er lavet af rester og noget genbrug. Apple klistermærket er stemplet med embossing ink og heat embossed med hvidt pulver. Derefter et det duppet med ranger distress ink. for at få den lyse grønne farve. Klistermærket er sat på et stykke karton og klippet ud. Prikkerne er stemplet med Hero Arts Raindrop Background.

...og så er der et Apple klistermærke mere til et andet kort ... :-)

2 kommentarer:

Thanni sagde ...

Fed idé med genbrugs-æblet ;)...og så er der jo lige et baggrundsstempel mere, jeg er nødt til at eje..*TSK* ;D

Jette / ma11edina sagde ...

Smart ide med æblet, det er også et hammer flot logo!! Jeg har også gemt flere tøjmærker, som er flotte og rustikke...Farverne og formen på kortet er super flot, kan rigtig godt lide de duchede farver :-D

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails