Sider

onsdag den 6. maj 2009

Baggrundsstempler 1

At stemple hele baggrunden på et kort giver en skøn effekt synes jeg. Og det giver helt anderledes spændende muligheder for selv at lave sit eget "mønsterpapir" :-)

Dette første kort var et som jeg lavede i sin tid til en Hero Arts challenge. Her har jeg brugt Wavy Leat som baggrundstempel - men også brugt det samme stempel inde i de 2 cirkler med andre stempelfarver.
Materialer: Natur karton, Bazzill swissdotted papir, diverse andre kartons, Hero Arts Wavy Leaf Pattern, Hero Arts Heartwinged Butterfly, Hero Arts Hugs N' Heart. Hero Arts perler.

På dette lille minikort har jeg også brugt et baggrundsstempel på hele baggrunden. Det er heat embossed i hvidt. Den lille søde vaskebjørn er fra clearstamp sættet "Woodland Creatures".

Materialer: Hero Arts Wavy Leaf Pattern, Hero Arts Woodland Creatures, hvidt embossing pulver, filt, hvidt karton, mønster papir fra PTI, kraft papir.

Her har jeg stemplet baggrunden på turkis papir med embossing ink og derefter heat embossed med hvidt pulver. Baggrundsstemplet hedder Four Leaf Grid og er fra Hero Arts.

Det blev fotograferet i weekenden, hvor solen stadig stod ind af vinduerne...

Materialer: Turkis karton, cosmo cricket papir, Four Leaf Grid træstempel, Flower Branch with Owl, Hero Arts filtknap, hvidt embossing pulver, 3d puder, hvidt karton, clear embossing pulver, colorbox chestnut roan ink, snor.

2 kommentarer:

Thanni sagde ...

Du laver altså nogen skønne kort!! :)..jeg bliver simpelthen nødt til at ha' nogen flere baggrundsstempler...det er et MUST ;)

Sanne sagde ...

Flotte kort Pia - helt enig med Thanni!
.......Og super farvevalg!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails