Sider

søndag den 10. maj 2009

Baggrundsstempler 2

Efter en weekend i København til konfirmation er jeg her igen med mit andet indlæg om baggrundsstempler. Jeg beklager at der lige kom til at gå nogle dage, før bloggen blev opdateret.

På layoutet nedenfor har jeg brugt Dots and Flowers stemplet fra Hero arts til at skabe lidt ekstra effekt på baggrunden. Dette stempel er et såkaldt design block stempel og kan altså dække hele baggrunden på et kort - se næste projekt.

Jeg er vild med den billedeserie af min kære nevø Malthe og hans onkel Jan - de deler en interesse om fodbold og computerspil. Jeg har holdt layoutet i de grønne nuancer og lidt blåt for at fange farven på Jans skjorte.


Materialer: My Minds Eye papir, Bo Bunny Sea Foam papir, CosmoCricket papir, Bo Bunny Chunky Chips Clover, Hero Arts Dots & Flowers, Hero Arts Heart Flourish, Hero Arts Heartwinged butterfly, Hero Arts February sæt, Hero Arts Curly Alphabet, Basic Grey knapper, snor,



Jeg har også stemplet de selvklæbende Bo Bunny chipboards med samme baggrundsstempel. De er stemplet med en grøn shadow ink for at skabe en tone-i-tone effekt.

Hero Arts heartwinged butterfly her stemplet i en soft stone shadow ink danner en skøn baggrund som matcher farverne fint.



Samme Hero Arts Dots & Flowers er her brugt som baggrund på et kort:

Materialer: Hero Arts Dots & Flowers, Hero Arts Patterned Hearts, Hero Arts Artistic Borders, Martha Stewart bånd, hvidt & brunt karton, My minds Eye papir, Colorbox chesnut roan sværte, Hero Arts shadow ink soft abricot, glue dots, 3d puder.

1 kommentar:

Thanni sagde ...

Det ser supergodt ud med de baggrundsstempler du har brugt - både på LO og kort!! :)
....dem bliver jeg simpelthen nødt til at eje nogen af..så det er jo meget belejligt at du lige runder Aalborg her d. 16. ;)
Ha' en dejlig dag :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails