Sider

fredag den 25. marts 2011

Sweet Lawn Fawn & a giveaway (on my "new" blog)

Lige et hurtigt indlæg idag med de søde Lawn Fawn stempler og en annoncering af, at jeg genåbner min private blog (beholder denne her naturligvis). Kig forbi og læg en kommentar for at vinde nogle Hero Arts lækkerier og noget cool masking tape! 

Just a quick post today with some sweet Lawn Fawn stamps and to announce the reopening of my private blog. Stop by and leave a comment to win some Hero Arts goodies and some cool masking tape.


Stempler: Lawn Fawn My Silly Valentine, Lawn Fawn Bannerific.
Papir: Bazzill Kraft cs, Bazzill coconut swirl, Making Memories
Andet: Silkebånd, Spellbinders Labels 8 die.


På det næste kort har jeg også brugt Lawns My Silly Valentine sættet. Der er altså nogle absolut søde tekster i det sæt og kaninen er for cute!!



Stempler: Lawn Fawn My Silly Valentine, Lawn Fawn Bannerific
Hero Arts Clouds s5215 (kommer igen i næste uge),
Hero Arts Dots CG139
Papir: Bazzill Kraft cs, Bazzill coconut swirl, Making Memories
Andet: Silkebånd, Spellbinders Labels 8 die.

GULE påskeliljer!

 Og her til sidst hvad man kan få ud af 6 bundter påskeliljer for 30 kr - (ialt!!) Er egentlig ikke så vild med påskeliljer - men 30 kr (!) og de ser da lækre ud på denne her måde, ik'? 

And finally a quick pic of what to do with 6 bundles of daffodils for the mere sum of 30 DKK ($6)! 
I am not particular fond of daffodils (the yellow ones) - but arranged like this,  I kind of like it! 



God weekend!/  Happy Weekend!

7 kommentarer:

Jette / ma11edina sagde ...

De er bare så cute, alle dine Lawn Favn kort!! Jeg er så glad for mine stempler :))
Wow, ja, her får påskeliljer jo et helt andet liv, det er bare godt ud!! Tak for dejlig inspiration, både af den ene og anden slags.
God weekend. Knus Jette

Anette sagde ...

Så søte kort, Pia! Herlig! Og påskeliljer, jeg er ingen stor fan i utgangspunktet jeg heller, men dette var LEKKERT!!

Mio sagde ...

At du har tid til to blogge er ret imponerende : ) var fluks over og kigge.
Så søde kort du laver med Lawn Favn stemplerne. Wow nu ser påskeliljer jo helt anderledes ud super flot:
God weekend

Heidi sagde ...

Skønnnne kort og ikke mindst blomsterne - elsker nu påskeliljer, nok fordi det er = forår :) Lækker vaser du har hmmm hvor mon man kan finde dem ??

Rigtig god lørdag knus

Gitte sagde ...

Hvor er de kort bare søde. Vild med lille ninus.:)

Det ser kanon godt ud at du har sat påskeliljerne i de vaser....Hmmm tror jeg må ud og kigge på høje vaser.;O)
Rigtig dejlig søndag
Knus

Hellemor sagde ...

Som altid er din to kort flotte og meget sirligt lavet. Flotte kombi af stempler.

Sikke lækre vaser du har til påskeliljerne. Det ser godt ud at blomsterne er nede i vasen.

Så vil jeg smutte over på din privat blog.

Marie sagde ...

Kjempelekre kort, Pia!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails