Sider

mandag den 21. marts 2011

De nye baggrundsstempler.

Jeg har rigtig hygget mig her i weekenden med nogle af de nye baggrundsstempler fra Hero arts.

Først lavede jeg et par tags. Her distressede jeg med Peeled paint over begge tags og kanterne fik Vintage photo. Så kastede jeg et par dråber vand på for at få lidt pletter, jeg kan godt lide det rå look. Derefter kom jeg S5507 Envelope Pattern på det ene tag og S5435 Graph Background på det andet. Og derudover har jeg brugt stempelsættet CL478 Going, tekst sættet CL340 Birthday sayings og lidt Twine.

Det næste kort sværtede jeg også med Peeled paint og Vintage Photo. Her har jeg brugt baggrundstemplet S5507 Envelope Pattern (kommer igen snart). På stemplet CL477 Delicate leaf clusters (kommer igen) har jeg sværtet med shabby shutters, peeled paint, barn door og wild honey, derpå mistede jeg vand på stemplet, inden jeg stemplede. Teksten er fra sættet CL417 Huge hugs. Kortet har jeg lavet efter den teknik som Shari viser HER.

I må have en god uge.
Karina

7 kommentarer:

Netti sagde ...

Superflot lavet! :)

nedergaard ( Lissy ) sagde ...

Super flotte... jeg kan også godt li' det rå look. Skønne stempler

May Britt sagde ...

Super flot... både kort og tags...

Mio sagde ...

Flotte kort, og suk, hvor er de baggrundsstempler bare lækre mums.
Ser ud til at du har råhygget i weekenden. Jeg har endelig fundet mine nye stempler frem, og nu skal de afprøves juhuuu.
Hele weekenden og det meste af ugen har alle tingene været pakket ned snøft ..... men nu : ))
God dag ; )

Hellemor sagde ...

WOW, nogle flotte rå drenge tags. Jeg er vild med din distressing og flot effekt med vanddråberne.

Kortet ser også godt ud.

Anette sagde ...

Herlig!!!
Super lekre tags og kort, distressing er bare flott!!

Charlie sagde ...

Wauw det er flotte ting du viser her.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails