Sider

fredag den 27. april 2012

Vinderen af SAM Giveaway

Vinderen af min SAM giveaway trak www.random.org ;)) Det blev LOUISE som sagde:

Louise sagde ...
Tak for en rigtig hyggelig SAM - den første for mit vedkommende.
Jahhh, fandt ud af at Jan var noget af en drillepind da han bad mig om ikke at rydde bordene med min gravide mave - hahahaha :D

BTW - FED stempelpakke :D

Louise, kan du ikke maile mig på kundeservice@kreativefornemmelser.dk med din adresse så skal jeg få sendt stempel sættet afsted til dig ?  Og undskyld altså - på Jans vegne!!


Og her er lige et meget hurtigt kort - lavet på udebane til en scrapaften - men meget få materialer ;))
Stempelsættet fra Lawn Fawn Stay Tuned er altså noget af det sødeste og også fint til drenge kort ! Chevron mønstre kan jeg stadig ikke få nok af ;))



Jeg har brugt Ranger rock candy stickles til skærmen ...



4 kommentarer:

Mau sagde ...

Tillykke til Louise :)

Og rigtig sødt kort Pia.

Dorte sagde ...

Tillykke til Louise og fortjent efter at være blevet chikaneret af Jan :-) Dejligt med lidt humor ved salgsbordet - LOL. Og virkelig flot kort som altid. Knus

Louise Tarp Poulsen sagde ...

Ejjjjj hvor fedt! Weeee, glæder mig allerede til at stemple løs :-D:-D:-D Sender en mail med det samme. Rigtig god weekend og tak:-)

Bettina Hobel sagde ...

Stort tillykke til Louise:0)

Super flot kort Pia, og rigtig god weekend til både dig og Jan. Knus

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails