Sider

torsdag den 26. april 2012

Lawn Fawn


Hei,
denne uken har jeg laget to helt enkle kort med stempler fra Lawn Fawn, Stay Tuned og Flying By:
Jeg liker godt å sende ut kort uten noen spesiell anledning, bare "just because", og da er disse settene helt perfekte!


Fjernsynet er stemplet på det hvite kortet, og skjermen er dekket med et lag Glossy Accents. Laget et sirkel-vindu med Spellbinder die (denne fra Hero Arts er litt mindre enn den jeg brukte, men kan også brukes), og festet panelet med pop dots.


På det neste kortet har jeg stemplet papir-flyet på en bit mønsterpapir og distresset lett rundt kantene med Walnut Stain, Deretter er flyet stemplet en ekstra gang, på hvitt papir, klippet ut og festet med pop dots.
Selve kortet er Bazill Smoothies Kraft.



Takk for at du kikket innom, ha en fin dag!

VINDEREN af SAM giveaway offentliggøres i morgen!
 

Anette

3 kommentarer:

nedergaard ( Lissy ) sagde ...

Som altid super smukke og elegante kort fra dig... kan godt li' enkeltheden i dem. Ha en god dag

Charlie sagde ...

JUBII så er FIFTY og jeg de første der synger fødselsdagssang for Pia og KF - TIL LYKKE med de 3 år herfra. Knus Charlie

OG ps søde kort Anette har lavet!

Mette Hvistendal sagde ...

Super skønne kort. Tillykke med de 3 år Pia ;)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails