Sider

tirsdag den 13. september 2011

Indie Bloom

Som Karina viste igår på bloggen har jeg udfordret teamet med en skøn farveskala inspireret af nogle efterårsblade.

Jeg blev selv inspireret til dette kort da jeg så Tami Hartley's gæste indlæg på Basic Grey bloggen. Tami's kort er super flot og gennemført som altid - og jeg kan virkelig godt lidt sketchen.
Den Indie Bloom paper pad har jeg haft gang i før og den er skøn og farverne passer så fint til min udfordring også...

 Jeg har også brugt en lækker MFT die på mit kort skåret ud af det pink papir fra samme pad - dog tonet ned med old paper distress ink.


Den label jeg har brugt er fra EK success - jeg har punchet først og derefter monteret på hvidt karton og klippet en tynd kant omkring (sådan kan man jo nemt lave sin egen "nestie")....


Tusind tak for sidst til alle jer der kiggede forbi til Aalborg Kort & Scrap! Det var en hyggelig dag med masser af skønne kreative piger omkring sig. Håber at vi ses igen næste år! ;) 

Jeg kommer tilbage på fredag med nogle billeder fra dagen og en Giveaway! 

1 kommentar:

nedergaard ( Lissy ) sagde ...

Det er så smukt... en skøn farvesammensætning.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails