Sider

torsdag den 15. september 2011

Farge utfordring

Som dere har sett har Pia utfordret oss denne uken med en farveskala, og her er mitt bidrag:

Jeg synes det er så artig å se hvor forskjellig vi tolker ut ifra den samme fargeskalaen!
Bakgrunnen på kortet mitt er stemplet med Life of The Party Dots, (endelig er den her hos meg!) med Hero Hues Chalk Ink Latte, på Hero Hues Papir Latte.
Decorative FlourishTree (K5538 - kommer igen snart) er stemplet på glossy  papir med Versamark, så tok jeg stempelputen med Distress Ink Shabby Shutters og farget papiret med den direkte. Tørk over med et håndkle, og treet kommer frem. Treet er pyntet med lilla perler fra Hero Arts. Knapper synes jeg er utrolig fint på kort, men jeg er ikke flink til å bruke dem selv.. Vel, det må det bli slutt på, se bare på disse fantastiske Mixed Florals knappene fra Hero Arts:



Ha en fortsatt god høst-uke!

Anette

Ingen kommentarer:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails