Sider

mandag den 1. august 2011

Tags lavet af Scraps.

Så er en ny måned startet og vi er på designteamet hos Kreative fornemmelser blevet udfordret til et nyt emne, nemlig ting af Scraps.
Kender I det, at I embosser noget og så er embossingen ikke hel perfekt? Eller at I skærer noget ud på Big shotten og kun skal bruge en lille del af den? Sådan en restekasse har jeg med lidt af hvert, jeg ikke lige fik brug for i første omgang.

Jeg synes, at det er dejligt, at have små tags liggende til gaver som f.eks blomster og flasker.De tags jeg har lavet i dag er lavet af lidt rester og fraklip fra kassen.
Jeg har brugt Kraft rester, Twine, K5376 Hydrangea, E5466 Sleepy Fox, CG144 Time to stamp, Spellbinders Label 8 og Standard cirkel og Die - Namics, Decorative Doily Die.


Får I brugt jeres rester?
Karina

2 kommentarer:

nedergaard ( Lissy ) sagde ...

Super flotte tag's.

HenrietteH sagde ...

Lækre reste tags...

Jeg har også sådan en kasse jeg bruger flittig af - ned til sidste lille rest..

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails