Sider

lørdag den 30. juli 2011

sommerkort i julefarver og et julekort i juli ;)

Sidste weekend var der igen Scramble - 90 minutters challenge på Flickr Forum. 

Denne gang gik det ud på enten at lave et sommerkort med klassiske julefarver eller at lave et julekort i juli i utradtionelle farver. 

Jeg nåede faktisk 2 kort (inkl. fotografering & upload) på de 90 minutter. En sjov sjov challenge som jeg har prøvet før. MEN advarsel - scrapbordet ser farligt ud bagefter ;))

Dette første kort - er et meget hurtigt sommerkort - jeg havde kun 20 minutter tilbage da jeg startede på det. Så der er ikke brugt mange materialer ;) Men jeg har stemplet på MME julepapir.

Stempler: Hero Arts Designer Fruit
Papir: Bazzill kraft + coconut swirl, MME julepapirer
Inks: Memento Rich Cocoa.
Andet: Hero Arts gems, MFT die, ukendt bånd. 


Det andet kort var det som jeg begyndte på først og brugte mest tid på - bagefter kan jeg godt se at der måske er et par småting jeg ville lave anderledes /lave om - men det er tiden jo ikke til ;) Juletræerne er stemplet med shadow inks (maskeret med post-it notes).

Så hermed mit første julekort! Er I gået igang - haha!! ?
Stamps: Wind Blown Tree H5443, Starry Sky S5448, Christmas Sayings CL343.
Inks: Hero Arts soft blossom & apricot, ranger tumbled glass.
Papers: Bazzill
Other: Twine, foam adhesive


Apropos Julekort - så er der masser af nye Hero Arts julestempler på vej til Kreative Fornemmelser - de forventes på lager midt i næste uge  - men kan allerede forudbestilles her.

Personligt har jeg et godt øje til dette her:


og dette her:


og dette her:


 og og og....


2 kommentarer:

Heidi sagde ...

Wauu, det er et flot julekort. Venter nu lige selv med at gå igang med at lave julekort. Men godt at få begyndt i god tid.
Hilsen Heidi

Camomilla sagde ...

Flotte, flotte kort!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails