Sider

søndag den 6. januar 2013

Søndag - 1 sæt/3 kort m/Paper Smooches


De næste 3 søndage vil jeg vise 3 kort lavet med 1 sæt.
Jeg har lovet mig selv at jeg skal blogge lidt mere her i 2013 end jeg har fået gjort i 2012 :)

Igår havde jeg besøg af en scrapveninde som havde fået en opgave at lave invitationer til en 70 års fødselsdag og mens hun arbejdede på den opgave tog jeg det fine sæt My Guy fra Paper Smooches frem på bordet.



Det kom der 3 kort ud af. De 2 første til manden / drengerøven ;)  Jeg har farvelagt bilen fra sættet med copics og for en ekstra farveklat har jeg brugt noget orange twine fra Lawn Fawn sammen med et par selvklippede bannere i toppen. 


Vejen er lavet med et stykke sort Bazill papir, som har fået midter striber med en hvid pen.


Dejligt endeligt at se et sæt med noget golf relateret - vi er jo mange som kender en golfer, ikke? Jeg synes at teksten i sættet er super sød! Simpelt kort farvelagt med copics (tror at det er mere end 1 år siden jeg har brugt dem!)


Selvom sættet hedder My Guy så kan det sandelig også bruges til et girly kort! Her er mit bud på eet af slagsen. En hot pink car! Sådan een ville jeg da godt have! ;) Med et par matchende fart striber (eller hummel striber som een sagde!) så synes jeg at det blev et funky pige kort! Striberne og teksten er fra et Hero Arts Basic Grey sæt.


Jeg har masser af andre ideer til kort med My Guy sættet - så måske der kommer flere her på bloggen - men næste søndag er der et andet sæt, der står for skud.


Rigtig god søndag til jer! 

Jeg har  iøvrigt planer om at få ryddet kraftigt op i mit scrapværelse idag - denne gang må der virkelig ryddes op og optimeres med pladsen - jeg kan ikke være her mere! Jeg skal nok tage nogle før&efter billeder og vise her senere. 

GLÆD JER iøvrigt til imorgen - 
her har Karina et skønt indlæg her på bloggen 
om journaling kort til Project Life!
 

2 kommentarer:

Charlie sagde ...

Skønne kort alle 3. Og lækre PANG farver. Her står den også på oprydning af scrapværelse for jeg var jo heldig at få op til flere julegaver der var scraprelaterede. =0)

Mio sagde ...

Super skønne kort : ) dejligt at se stempelsættet brugt så forskelligt og brug du bare dine copics det ser godt ud : ))
Her er der også blvet ryddet op, og sorteret kraftigt, dejligt når man igen kan finde sine ting : )

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails