Sider

onsdag den 23. januar 2013

Mange Tak

Blot lige et ultra kort indlæg fra mig idag, for at sige:

Mange tusind tak til alle jer der har skrevet mails, SMS'et og ringet. 

Jeg er helt overvældet og rørt over jeres kommentarer og feedback. Jeg har læst dem alle og sætter utrolig stor pris på dem  - men har desværre ikke haft mulighed for at skrive tilbage pga ekstrem travlhed her under ophørsudsalget. I er ikke glemt og får en hilsen senere... ;))

Jeg har stadig en stor bunke ordrer, der skal pakkes, så jeg må hellere komme tilbage på 1. sal og pakke videre... ;)

Jeg vender tilbage her på bloggen sidst på ugen med lidt mere information om bloggen i det hele taget - da mange har spurgt hertil.

Derudover vil jeg glæde mig meget til at sige TAK til mit DT på min måde ;)) Det bliver nok først i løbet af næste uge!

1 kommentar:

gretheB sagde ...

Trist at du lukker butikken, jeg synes det er så trist når scrapbutikker lukker, men jeg kan da godt forstå at du gerne vil have lidt fri ind imellem..... Kan da bare ønske dig held og lykke med det du skal lave fremover.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails