Sider

torsdag den 17. januar 2013

kort til OSH

Jeg er igang med en omgang OSH kort...  På dette første kort har jeg brugt den åh så populære tavle teknik :-)  på den lille label foran.

Dette sæt fra Hero Arts er perfekt til brug af teknikken. Papirerne er rester - Twine er fra Lawn Fawn.


Og lidt kage kort har jeg allerede fået sendt afsted til Charlie & OSH.


Jeg gik mine paper pads igennem og fandt alt med kager & cupcakes... Dette papir er fra Websters Pages.  Og med min all time favorite tekst stempel fra Hero Arts (Sending Love your way)



2 kommentarer:

Heidi sagde ...

Rigtig flot og også alle kortene til OSH :-) Tavle teknik ???

Charlie sagde ...

Ja de var SÅ søde de kort - og sørme om jeg ikke har været nødt til at købe en fishtail die nu - så du fortsætter da med at friste selv uden butik. =0) Knus

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails