Sider

mandag den 16. maj 2011

Spinning kort.

Sanne fra Design teamet har udfordret os til at lave "kort med vindue" i denne uge. Jeg har valgt at lave et drengekort som Spinning kort. Bilen er stemplet på begge sider, det vil sige, at jeg har spejlvendt det på den anden side. Hvis man så drejer det rundt en masse gange, vil det snurre rundt, når modtageren åbner det.

Grundpapiret er Hero Hues. På det har jeg stemplet Bilen fra sættet CL478 Going ( Udsolgt lige nu ). Bilen er stemplet tone i tone med Chalk ink- Grass. Hullet er lavet med en spellbinder. Teksten er fra sættet CL272 All occasion messages.

I må alle have en god ny uge.
Karina

7 kommentarer:

Heidi sagde ...

Super sejt kort - tak for fiffet :)

martina's kaartjes sagde ...

what a great male card ! love it !
greetings,
martina
x

nedergaard ( Lissy ) sagde ...

Super lækkert kort... dejlige farver og et skønt stempel!!!

Anette sagde ...

Herlig, Karina!!! Jeg har ikke prøvd spinning-kort ennå,men det må jeg jammen gjøre!!!

Sanne sagde ...

Super idé Karina - sjovt med et "spinning" kort - og så oven i købet maskulint! COOL ;)

Hellemor sagde ...

Ej hvor er det et sejt og super cool kort. Fed ide med spinning-kortet.

Trine Brandt-Lassen sagde ...

Helt vildt flot kort. God ide at det kan dreje rundt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails