Sider

onsdag den 4. maj 2011

Fødselsdagskort til piger.

Temaet på bloggen i maj måned er børnekort. Jeg har valgt et pigefødselsdagskort. Dukken er fra et gammelt Hero Arts sæt four dolls. Dukkens hår er lavet af sort snor der er limet på og til sidst afsluttet med en rose. Rosen er lavet af ½ minirose fra MFT (die-namics). D.v.s. at jeg har kun brugt den yderste ring af spiralen. Den resterende del af spiralen kan også bruges til en rose. Murstensvæggen bag dukken er embossed med Tim Holtz Embossing folder Bricked. Folderen er sværtet med ink (antique linen) inden den bliver brugt til embossing. Det giver en lækker virkning ved at distressingen ligger i murens fuger og ikke på murstenen.




Hero Arts stempler: Lace Background, Friend definition, Sweet Threads Thank You, Branch Alphabet, Four dolls og Sew stylish.
Papir: Råhvidt karton, mønsterpapir og kraft.
Andet: Sort hæklegarn, rest blonde Spellbinders stjerne, Die-namics mini rolled rose, Tim Holtz Embossing Folder Bricked & Woodgrain og 3D puder.

Jeg håber, du har fundet lidt inspiration til at være kreativ.

Hellemor

3 kommentarer:

Solveig sagde ...

Hold da op et sødt kort. Er lidt vild med baggrunden med mursten. Det kan være den skal sættes på ønskesedlen.

HenrietteH sagde ...

Hvor er det et søde lille kineserkort..

Jeg er da også vild med din murstensbaggrund... og med virkningen af ink'en... smart...

NygaardSkødt sagde ...

Hvor er det et flot kort. På én gang enkelt og romantisk. Teknikken med at sværte embossingfolderen må jeg vist lagre, så jeg husker at bruge den :-)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails