Sider

søndag den 29. maj 2011

Fra bondegården - et børne gavesæt


Hej! Hvordan går det?! Jeg er her stadig! :))

Det er ved at være lang tid siden at der sidst har været et blogindlæg fra mig og det kribler virkelig i fingrene for at få lavet en masse med de nye lækkerier, der er kommet hjem til Kreative Fornemmelser på det sidste. 

Jeg er ramt af en tennisalbue - så det tog mig noget tid at komme igennem dette børne fødselsdagskort sæt, som er baseret på et meget simpelt design. 

Men jeg måtte simpelthen have gang i nogle af de skønne Lawn Fawn stempler... og så må man jo lide!!

Kortene her er lavet af rester (jeg udfordrede mig selv i KUN at bruge de restepapirer som lå på mit bord) - de måler 3" x 4", så jeg synes at størrelsen passer fint til et børnefødselsdagskort - eller et kort til en værtindegave (dem mangler jeg altid så dem skal jeg have lavet nogle af senere)!

  
Materialer:
Papir: Kraft bazzill & rester fra Webster Pages, Echo Park & My Minds' Eye.
Andet: 3d puder, Signo Ball Pen

Jeg fik lavet et sæt bestående af 4 kort. 


Pakket simpelt ind med et stykke vellum & twine omkring.


Limen på bagsiden blev dækket af den søde bondegård, som er stemplet på kraft papir.


 Tænk sig at Maj måned nu start er ved sin ende. Jeg håber, at I har nydt denne måneds inspiration på bloggen med vores børne tema. 

I næste uge starter et nyt tema for junie måned - kig forbi og se dejlig inspiration fra Design Teamet.


Ingen kommentarer:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails