Sider

torsdag den 28. april 2011

Gult som solen!

 Jeg gir meg ikke helt med påske-farven gult ennå, jeg er nok veldig inspirert av alt det deilige solskinnet vi har hatt i det siste! Har det ikke bare vært en helt fantastisk påske??


Inks: Distress Inks Pumice Stone og Wild Honey , Distress Stain Wild Honey og StazOn Jet Black (tekst)

På dette kortet har jeg holdt meg til kun to farger, Distress Inks Wild Honey og Pumice Stone, disse synes jeg er perfekt sammen! Panelet er stemplet med Designer Woodgrain, S5208 med Pumice Stone, kantene er distresset med samme farve. Blomsten fra Sweet Threads Thank You, CL511 er stemplet med Wild Honey og Pumice Stone, sprayet lett med vann. Båndet er farget med Distress Stain Wild Honey.

Den gangen jeg fikk mine Distress Stains i posten farget jeg mange forskjellige bånd (smale, brede) og blonder, noen lyse og noen mørkere, så nå har jeg et stort utvalg fiks ferdig når jeg måtte trenge det til mine prosjekter, med perfekt match til stempelputene jeg bruker mest!


Ha en fin solskinnsdag!

Anette

3 kommentarer:

nedergaard ( Lissy ) sagde ...

Hvor er det smukt... og en flot måde at anvende blomsterstemplet!!!

donna mikasa sagde ...

This is so pretty! I love the woodgrain paired with the flowers! Great colors, too!

Hellemor sagde ...

Hvor er det et smukt kort. Flot med den måde du har brugt den lækre blomst på. Flot design, Anette.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails