Sider

mandag den 9. november 2009

Post fra New York

Idag fik jeg post fra New York! Hvor spændende! Lynda havde fortalt mig at det var afsendt fra NY så jeg har spændt kigget i postkassen efter det...
Today I got mail from New York! How exciting! Lynda told me a while ago that she posted the card for me so I have been looking for it in the mailbox each day...

Jeg deltog igen i Deborahs Card Chain Challenge og skulle sende et kort til Jane i Kroatien (kan ikke vise det endnu da jeg ikke ved om Jane har modtaget det) og samtidig modtage et fra Lynda i New York.

I participated in Deborahs Card Chain Challenge again where I was to send a card to Jane in Croatia (can't show that yet - because I am not sure she got it) and receive one from Lynda in New York.

Jeg fik dette kort fra Lynda som lige ramme nogle af mine yndlingsfarver. Kortet er endnu smukkere i virkeligheden!! Der endda en vejledning til kortet her på Lynda's blog.

I received this card from Lynda which has some of my favourite colors! The card is even more beautiful IRL! You can even find instructions for the tecnique here on Lynda's blog.

Thank you so much Lynda! I love it!


Lynda also sent these fun Winter goodies! Yay!!



Hvor er det skønt at få et hjemmelavet kort i posten og så langvejs fra! Kig forbi Deborahs blog - der sker altid et eller andet!

It is so lovely to receive a handmade card - and even more lovely when it comes from faraway ! Stop by Deborahs blog - there is always something going on :-)

8 kommentarer:

Heidi sagde ...

Hvor er det flot og bare det at få kort SÅ langt væk fra er jo faktisk nok i sig selv ikk ;o)

Syntes faktisk ikk vi er så gode til at sende et kort mere med postmand per, så jeg nyder også at få breve og kort

fie & Co sagde ...

Åh ja, det er så hyggeligt med hjemmelavede kort i postkassen! Det elsker jeg også:0) Og hvor er det en lækker vinter pakke du fik.

Knuser og hav en dejlig Mortens aften

Alice sagde ...

wow! THAT is a gorgeous card!! lucky you Pia!!

Sanne sagde ...

Et meget smukt kort i lækre farver.........måske skal vi starte en CC her i DK ?
Knus Sanne

Fru N. sagde ...

Sikke et smukt kort og en dejlig gave. Synes det lyder som en skøn idé med sådan en Card Chain Challege - jeg er også med på at prøve. Kunne du måske lokkes til at starte den op?
Knus
Anne

Mette W. Sørensen sagde ...

skønt kort du har modtaget, meget sjælent man får sådan et med posten :-)

Helle Sahl sagde ...

Yndigt og altid en hjertevarmer.

Jane sagde ...

Gorgeous card and yummy goodies!!! Yes!!! I received your card and goodies and already posted about it........didn't I thank you!!!!!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails