Sider

søndag den 27. september 2009

Undskyld...

Undskyld! Der har været lidt stille på bloggen i sidste uge, men jeg har haft travlt på arbejde, & Kreative Fornemmelser og senest med forberedelserne til mit første kort kursus, som blev afholdt igår. En dejlig dag med dygtige, søde og kreative piger!!

Her er de 4 kort, som vi lavede igår på kurset:

Materialer: Hero Arts Woodgrain Pattern, Hero Arts Three Christmas Dolls, Hero Arts Blossom Gems, Voksblyanter, Bazzill kraft karton, Ranger distress ink Walnut Stain, Colorbox chalkink Rose Petal, 3d puder.


Materialer: Hero Arts Bold Flourish, Hero Arts All Ocassion Messages, Core'dinations papir, Basic Grey knapper, Bazzill kraft karton, Bazzill Walnut Cream karton, 3d puder, sandpapir, Cuttlebug dies.


10 kommentarer:

Heidi sagde ...

Tak for fantastisk dag - og alle der er tilmeldt det udsolgte julekort kursus - glæd Jer :o)

Kortene er skønne og det var sjovt at prøve at lave med dine skønne stempler - glæder mig til og skal igang med dem ejg fik købt ;o)

Sanne sagde ...

Dejligt at høre at dit første kreative kursus gik godt.
You are rocking girl....!

Søndags hilsner Sanne

Annitta Vith sagde ...

Også tak for et dejligt kursus herfra. Det var dejligt at møde andre med lige så stor interesse for stempler og hvad der ellers hører til den hobby. Det var skønt at få teknikkerne som man har set forskellige steder på nettet afprøvet i praksis. Det er jo ikke altid man har tid og arbejdsro herhjemme til det.

Helle Sahl sagde ...

Tak for et super kursus. Jeg kan da godt forstå hvis du synes du har travlt, for vi var da ikke til at smide ud :o)

Karina Beck sagde ...

Flotte kort, du har lavet. Desværre var der for langt for mig til lige at komme forbi til sådan et kursus. Ellers havde jeg bestemt også siddet der!!

Grete sagde ...

Super søde kort I fik lavet igår. Og jeg er en af de heldige der skal med til Julekort kurset og jeg glæder mig helt viiiildt.
Tusind tak for at du gad og få de frugt stempler hjem til mig, jeg har allerede brugt dem (og de andre stempler, som jeg modtog i torsdags) rigtig meget.
Scrapknus Grete

Hellemor sagde ...

Hvor er det nogle flotte kort kursusdeltagerne skulle lave og så flotte resultater der er kommet ud af kurset. Var lige forbi Helles og Heidis blog.

Også et tak fra mig fordi du ville hjælpe mig med min "behov" for nye stempler.

lam sagde ...

Sikken nogle flotte kort og skøn at se lidt inspiration på bloggen igen

Thanni sagde ...

Skønt at kurset gik som det skulle :)
..og så er det jo nogen smukke kort I lavede, især det med den store swirl er jeg vild med :)

Stamping Cafe sagde ...

Gorgeous cards, Pia!! Love all of them and adore your style so much!!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails