Sider

onsdag den 16. september 2009

Kort & gavekort

Til een af mine kollegaer som forlader min arbejdsplads, har jeg lavet dette kort, der indeholder et gavekort til Arnold Busck + et bogmærke.

Da det er til en mandlig kollega ville jeg lave et rustikt maskulint look - med et strej af natur (feather grass).

Alle kanter er distessed med Ranger distress ink Walnut stain - og på det grønne stykke har jeg brugt Ranger distress embossing pulver Peeled Paint. Lækker effekt synes jeg. Se nærbilledet nederst.


Det indvendige af kortet indeholder en lille lomme hvori gavekort + bogmærke sidder. Lommen er bare limet på i dette tilfælde - men man kunne sagtens sy den på også.

Og her er et lille closeup af distress embossing ink.



7 kommentarer:

Grete sagde ...

Det er bare så flot og aligevel så enkelt, er vild med din stil.

Karina Beck sagde ...

Flotte farver og dejlig enkelt til en mand. Det kan godt være svært, hvad man skal finde på uden at det bliver for feminint. Men det har du løst godt.

fie & Co sagde ...

Lækkert Pia! Jeg er helt sikker på han bliver rigtig glad for det;0)
Mange knuser

Tanja sagde ...

MUMS et lækkert herrekort - godt lavet så det ikke bliver for feminint.... :o)
Jeg er vild med alle de detaljer du får med på dine kort - SEJT....
Kan du have en god dag...
Scrapknuzz Tanja

Heidi sagde ...

hvor er det blevet godt - rigtig mande, og mangler altid inspiration til disse mænd ;o)

Rigtig god onsdag



ps.
TUSIND TAK PIA - det varmede SÅ meget, tænk hvis vi havde flere af dig ;o) STORT knus fra mig

Helle Sahl sagde ...

Super flot mandekort. Virklieg lækker og gennemført. Super aktuel idé med bogmærke sammen med gavekort til evt bog.

Hellemor sagde ...

Det kan da kun varme at modtage så flot et kort fra en kollega. Et dejligt mandekort og en dejlig gave.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails